U užurbanom životu 21. stoljeća, gdje veliki kozmetički brendovi diktiraju sve što se nudi u trgovinama, čini se da su čak i šminka i kozmetički preparati postali jednaki u cijelom svijetu. Ipak, to srećom nije tako, nego žene s raznih krajeva zemaljske kugle i dalje njeguju svoje posebnosti, ali u isto vrijeme i sudjeluju u popularnim globalnim trendovima. To se možda najbolje vidi u Kini, koja je sada toliko različita, a opet slična europskom načinu života.
Kad se u Kini otvara trgovački centar, može se vidjeti sve što i na zapadu, poput crvenih tepiha, rezanja vrpci, ali i lokalne znamenitosti poput tradicionalnoga lavljeg plesa koji treba privući sreću i bogatstvo. Proizvodi za ljepotu i u Kini privlače žene svih dobi, spremne satima čekati u redovima kako bi kupile posljednji “must have” eliksir koji obećava mladost i ljepotu.
Navike kineskih žena što se tiče njihove ljepote pomalo se razlikuju od zapadnjačkih. Njima je vrlo važna bjelina kože, pa se naveliko troše proizvodi za izbjeljivanje, kao i svi drugi proizvodi za njegu kože, a manji je naglasak na make upu. Tako su recimo u Šangaju vrlo popularne maske za lice, kreme za ruke s kolagenom, te maska za lice od ptičjih gnijezda.
Gdjegod žene živjele, bilo u Hrvatskoj ili Kini, poznato treperenje u želji da se kupi novi ruž za usne ono je što premošćuje kontinente.