Najnoviji parfem ili ruž iz nove kolekcije moraju biti vaši, iako vam stanje na tekućem računu jedva dopušta da kupite kruh?! Ako ste potvrdno odgovorili, vi ste kozmetoholičarka - žena koja strastveno uživa, ali često i nesvjesno, u kupnji novih kozmetičkih preparata. Trend je od recesije u stalnom porastu, čemu svjedoči i činjenica da je kozmetička industrija jedna od rijetkih koja i u krizi bilježi rast - i to dvoznamenkasti!
Američke psihologinje dr. Ranae Reinardy i Dorothy Breininger u svom istraživanju ističu da većina žena pati za “raznim bočicama i kozmetičkim novostima”, ali upozoravaju da čak 30 posto tih strastvenih kozmetoholičarki zapravo ima kompulzivnu ovisnost o kupovanju i gomilanju proizvoda.
Najčešći simptomi su, ističu psihologinje, dugovi zbog kupovanja preskupih preparata, gomilanje proizvoda koji su još zapakirani, mnogi proizvodi se skladište iako im je odavno prošao rok trajanja, a proizvodi koje kupuju uopće ne odgovaraju njihovu tipu kože... Ako ste se pronašli i u jednoj stavci, imate problem, kao i milijuni žena diljem svijeta, koji ima dublju pozadinu.