Šest mjeseci nakon objave da će Kristen Stewart biti zaštitno lice novog parfema Florabotanica pariške modne kuće Balenciaga, odrađen je velik dio posla - na internetu se već mogu “iskopati” fotografije iz kampanje koja će tržište preplaviti ujesen, a trenutačno najbolje plaćena hollywoodska glumica dobro igra ulogu prema Balenciaginu scenariju.
Nije tajna da su zvijezdu filmskih fantazija “Sumrak saga” i “Snjeguljica i lovac” odabrali zato što novim mirisom žele privući njezine obožavatelje - mlađe generacije potrošača. Tako se Kristen pojavljuje u izdanju netipičnom za uobičajene seksi poze u parfemskim kampanjama. Nosi otkačenu šarenu minihaljinu koju je dizajnirao Balenciagin kreativni direktor Nicolas Ghesquière i robusne čizmice, u stavu cool frajerice s rukama u džepovima.
– S ovom kampanjom može se reći da sam odrasla, s obzirom na to kakva sam bila kao tinejdžerica. Nisam pokušavala biti seksi nego sam radije svugdje “visila” s braćom. Parfemi me nikada nisu zanimali, pa mi je laknulo kad mi se Balenciagin parfem svidio čim sa ga prvi put pomirisala, bio je to “vau” osjećaj. Loša sam lažljivica i ne bih se mogla pretvarati da mi se sviđa – izjavila je omiljena filmska vampirska nevjesta.