Stvar je prestiža imati u ormaru torbicu s potpisom francuske modne kuće Luis Vuitton. No ovoga modnog diva potresa skandal, a oglašivački “stražari” u Velikoj Britaniji otkrili su kako Vuitton zavarava potrošače dvjema reklamama u kojima je prikazano kako se te torbe rade ručno, što nije istina.
Unatoč oglasima koji pokazuju krojačicu kako šije i hvali se beskonačnim strpljenjem, torbe nose zaštitni znak isprepletenih slova L i V koje uglavnom radi - stroj. Agencija za oglašavačke standarde (ASA) od jučer je zabranila reklame, prenosi Daily Mail. Iz Louis Vuittona su objasnili kako odaju počast obrtništvu svojih zaposlenika, a ne prikazuju točan prikaz procesa proizvodnje.
Tri osobe požalile su se ASA-i kako ne vjeruju da su dizajnerske torbe u potpunosti izrađene ručno. Izazvani Luis Vuitton priznao je kako se u izradi torbi koriste i šivaći strojevi, ali proizvodnja torbi nije automatizirana i postoji više od 100 faza u proizvodnji svake pojedine torbe. Jedna od kontroverznih reklama prikazuje krojačicu dok šije ručku torbe, a drugi oglas prikazuje ženu kako ručno izrađuje novčanik. Šefovi u Louis Vuittonu rekli su ASA-i kako su njihovi majstori trenirani godinama kako bi mogli stvarati pojedine artikle. Priznali su kako se šivaći strojevi koriste kako bi proizvodi bili sigurniji, precizniji i izdržljiviji. Ali iz ASA-e kažu kako Vuitton krši klauzulu o istinitosti te kako bi potrošači interpretirali reklamu kao da su te torbe šivane rukom.
– Nismo vidjeli dokaze u kojoj mjeri su proizvodi Louis Vuitton napravljeni ručno pa smo zaključili da oglasi dovode u zabludu – objasnili su iz ASA-e.