Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 118
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
lista skupocjenih poklona

Mama se požalila: 'Morala sam kupiti skupi parfem kako bih bila na zabavi 7-godišnjeg djeteta!'

Shutterstock
05.07.2024.
u 15:30

Isprva je, priznaje mama, pretpostavila da je u pitanju reklama ili šala. Nažalost, ubrzo je shvatila da nije riječ ni o jednom ni o drugome

 

Bojanka, neke jeftine narukvice, igračke.. samo su neki od predmeta koje biste obično poklonili malom djetetu za rođendan. No, jena je mama podijelila svoj šok nakon što je bila prisiljena izdvojiti za skupocjeni parfem kako bi prisustvovala rođendanskoj zabavi sedmogodišnjaka, piše The Sun. 

Prema riječima ogorčene mame, koja je priču podijelila na WhatsNew2Day, parfem je zapravo bila najjeftinija stavka na opsežnom popisu poklona. Gledajući otmjeni katalog poklona, ​​također je uključivao Barbie DreamHouse za nevjerojatnih 250 funti, Barbie kamper za više od 50 funti, kao i dizajnersku torbicu od 200 funti.

VEZANI ČLANCI:

''Moja prva emocija je bio šok, prije nego što je krenula ljutnja'', napisala je majka čija kći ide u istu školu kao i slavljenica. ''Na simpatičnoj kartonskoj pozivnici bio je QR kod kod koji sam morala skenirati kako bih potvrdila svoj dolazak. Do tada je još sve djelovalo normalno. Ali kad sam kliknula "pošalji", automatski sam bila preusmjerena na drugu stranicu pod nazivom thingstogetme.com" ispričala je.

Isprva je, priznaje mama, pretpostavila da je u pitanju reklama ili šala. Nažalost, ubrzo je shvatila da nije riječ ni o jednom ni o drugome - već o pravoj stvari koja ju je ostavila izvan sebe od zapanjenosti i bijesa. Iako je mama, koja radi kao učiteljica, bila zabrinuta zbog utjecaja koji bi takvi raskošni darovi mogli imati "na razred, stvarajući ljubomoru, ogorčenost i opsjednutost konzumerizmom", bila je svjesna da drugi misle drugačije.

GALERIJA: Što majke najviše žele dobiti na dar? Možda ćete se iznenaditi! 

1/6

To se još jednom pokazalo deset mjeseci kasnije kada je dobila još tri pozivnice s, kako je tvrdila, "sličnim popisom darova". Obitelj živi u lijepom dijelu Kenta - ali ne može se nužno opisati kao "pretjerano bogata ili razmetljiva". Otkriveno je da djeca idu u "lokalnu državnu osnovnu školu, gdje je mješavina mama kućanica i zaposlenih mama s profesionalnim karijerama". Dugo je uobičajena i prihvaćena etiketa poklona bila da se dođe s knjigom, slatkišima ili gumicama za kosu, a sve je koštalo manje od deset funti - međutim, čini se da to više nije slučaj.

''Ovi popisi želja funkcioniraju točno poput registra vjenčanih darova. Odabereš artikl koji želiš (ili se osjećaš primoranim) kupiti, naručiti i platiti online, i poslati ga na svoju adresu ili izravno na dom slavljenika ili slavljenice.'' No, na pozivnici je bio još jedan potpuno bizaran detalj - rubrika u kojoj su roditelji, koji nisu mogli ''priuštiti stvari s popisa'', mogli poslati gotovinu. Nečuveni popis ubrzo je postao najvruća tema u WhatsApp grupi gdje su kolege mame podijelile svoj ''užas''.

VEZANI ČLANCI:

Mama je tvrdila da su, unatoč bijesu, mame odlučile kupiti poklone iz straha da će ih, ako njihova djeca ne dođu na rođendan, izopćiti iz društva. Prvi poziv navodno je stigao od jedne od najbogatijih obitelji koja "živi u velikoj kući, a majka vodi vlastiti studio za jogu, a otac je obiteljski liječnik". Otkriveno je da je rođendanska zabava bila "skupa zabava na temu toplica", gdje su djevojčice dobile otmjenu manikuru.

Ubrzo je stigao još jedan poziv na zabavu, a mama je ponovno kupila parfem, jer je bio najjeftiniji na popisu - ali stvari su se promijenile kada je jedno od djece pozvano na treću zabavu, jer je majka odlučila da neće kupiti poklon s popisa. "Dolazak na zabavu znajući da sam ignorirala popis donio mi je ogromno zadovoljstvo, a moji prijatelji su nakon toga slijedili primjer. Nismo dobili ni zahvalnicu, ali nije me bilo briga. Bilo mi je dosta tih glupih poklona i morala sam nešto napraviti" zaključila je. 

Majka želi blizancima dati ista imena, ali tata se protivi: 'Ne odgajamo jedno dijete, moraju biti drugačiji'

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije