Lady Gaga službeno je objavila kako će lansirati svoj parfem u rujnu ove godine. Dakako, pobrinula se za to da miris Lady Gaga Fame postane kontroverzan mnogo prije izlaska na tržište. Još u rujnu 2010. godine, kad je potpisala ugovor s parfemskim tržišnim divom Cotyjem, najavila je da će njezin parfem mirisati na krv i spermu.
Navodno je zatražila od tvrtke Coty da kemijskom analizom sperme i njezine vlastite krvi stvori mirisne molekule koje će, objasnila je, dočarati “osjećaj kao da me nosite na koži” i “osjećaj kao nakon seksa”. Mnogi su mediji prenijeli njezinu izjavu kako će parfem mirisati poput skupe prostitutke.
U suradnji s Cotyjem parfem će lansirati Haus Laboratories, tvrtka u vlasništvu Lady Gage. Najavljeno je kako će Haus Laboratories nadmašiti sve standarde parfemske industrije inovativnom tehnologijom: u bočici je parfem crne boje, a čim izađe kroz raspršivač, u dodiru sa zrakom postaje “nevidljiv”.
I njegova mirisna struktura vrlo je rijetka u parfemskoj industriji. Parfemi tradicionalno imaju strukturu piramide - gornje, srednje i bazne note, a miris Lady Gaga Fame stvoren je posebnom tehnologijom kojom su sastojci povezani tako da se svi istodobno ističu bez “hijerarhije”.
Tako će miris istodobno otkrivati svoju mračnu, senzualnu i svijetlu stranu. Najvažnija je mračna mirisna nota inspirirana otrovnom, smrtonosnom biljkom poznatom kao Belladonna (velebilje). Za senzualni dio priče pomiješani su mirisi tigraste orhideje, jasmina, marelice, šafrana i meda.
Lady Gaga navodno je već snimila reklamu za svoj mirisni prvijenac, a s njegovim jesenskim izlaskom na tržište “tempirat” će i svoje drugo pojavljivanje na naslovnici rujanskog izdanja časopisa Vogue.