Sto kilometara za 15 kuna nije najvažnije zašto mnoge žele skuter.
Proljeće u Francuskoj ili na sjeveru Italije nedoljivo je upravo po
tome što ceste preplave djevojčice na vespama.
Smiju se voziti već sa 16 godina, na njima će se lako provući kroz
prometne čepove, a vozačicama će na odredištu malo tko zamjeriti ako im
vjetar izgledu doda malo divljine. Najvažnije, skuter odrana omogućuje
slobodu pa otpada roditeljski taksi-servis, a s njime drugi usporedni
problemi. Cure sa skuterima znaju da im on jamči slobodu izbora. A i da
se predomisle.
Konstrukcijom vespa omogućuje i ono što je na drugim motorima
zabranjeno, ili je nemoguće – voziti se bilo u minici ili u raskošnoj
haljini. Mnogi se muškarci iskreno plaše vožnje na dva kotača, a curama
na skuterima isto se tako dive. Oni muškarci koji se ne plaše, nego se
na motorima junače, više se sviđaju jedni drugima nego što se žele
dopasti suprotnom spolu.
Međutim, telefon... Ako vožnje ne traju duže od 15 minuta to i nije
važno. Već ako traju pola sata. Obični hadsfree sa žicom ne samo da je
nespretan, nego može biti i opasan. Bežični, putem bluetootha, nije
moguć nosi li vozačica kacigu, što je iznimno važno, makar i propisi na
to tjeraju. Rješenje je chat-kaciga poput Parrotove SK4000. U kitu s
njom stiže i ekran koji čita sve reakcije mobitela.