Muškarci koji kupuju darove u zadnji tren obično izvuku deblji kraj, smatraju stručanjaci. Istraživanje su proveli analitičari Retail Active na 2000 kupaca. Otkriveno je kako 22 posto muškaraca obavlja kupovinu darova na Badnjak i pri tome u prosjeku potroše 15 posto više nego što je potrebno. Trgovci ih često nagovore na nešto što uopće nije prigodan dar, a pri tome i potroše nepotrebnu sumu novaca. Jedan posto muškaraca darove kupuju čak i na benzinskim postajama! Muškarci imaju i lošu naviku kupovanja na jednom mjestu za cijelu obitelj što često dovodi do pogrešnih darova.
Loša navika
Muškarci u posljednji tren darove kupuju i na benzinskim postajama
![šoping](/media/img/7d/af/6e12b6debbf19d83448a.jpeg)
Muškarci koji kupuju darove u zadnji tren obično izvuku deblji kraj, smatraju stručanjaci
Komentara 2
LD
...možda su ti i bolji od ovih što kupuju....:))))
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
..dobri su oni koji makr i tako kupuju, a što s onima kojima nije ni na kraj pameti da kupe...