Direktna prodaja

Od kozmetike zaradim čak i za put u Peru

koža
Arhiva
01.08.2010.
u 18:01

Ljepota je važna i privatno i na poslu pa su sredstva za uljepšavanje uvijek tražena

Direktna prodaja kozmetike sve češće naziva se poslom budućnosti. Svjetske agencije izvještavaju kako je kozmetička industrija među rijetkima koje cvjetaju i u recesiji, a sve više ljudi smatra direktnu prodaju poželjnim dodatnim izvorom zarade. Ili uspješnim samostalnim poslom, poput Britanke Debbie Davis čija je životna priča odjeknula inozemnim medijima. 

Dobro se prodaje 

Prije nekoliko godina nezaposlena Debbie nije imala čime platiti stanarinu, a danas je najuspješnija Avonova direktorica u Velikoj Britaniji, koja u godini zarađuje 250.000 funti (otprilike 2,2 milijuna kuna), vozi mercedes i ima prekrasnu kuću. Je li takav recept uspjeha ostvariv i u nas? 

– Još od osnutka Hrvatske udruge direktne prodaje (HUDP) 2006. godine, proizvodi za ljepotu imaju najveći udio u ukupnoj prodaji, oko 85 posto, a i u krizi stabilno rastu. 

Posao u direktnoj prodaji mnogima je privlačan zbog niskih početnih ulaganja, suradnje s uglednim tvrtkama u HUDP-u te zato što ne zahtijeva određen stupanj obrazovanja ili iskustva. Ljudi različite dobi i zanimanja postigli su uspjeh – kaže Hedi Kovacs Resnik, generalna direktorica Amwaya za Hrvatsku i Sloveniju, i predsjednica HUDP-a čiji su članovi tvrtke za direktnu prodaju Amway, Avon, GNLD, Herbalife, Oriflame i Significo. 

– Posao u kojemu ljudima dolazite kući kako biste im ponudili da kupe određene proizvode zahtjevan je, ali i iznimno dinamičan i poučan. U suradnji s Amwayom otvorila sam obrt, a to je vrlo dobar način da slobodno kreiram svoj radni dan i zaradu, koja mi se uvijek redovito isplaćuje – kaže Živana Krivokapić iz Zadra koja deset godina prodaje Amwayevu kozmetiku. U poslu joj pomaže suprug Dragan koji je inače pomorac, a direktnoj prodaji posvetio se i njihov sin. 

– Od direktne prodaje može se lijepo živjeti, ali to se ne može postići preko noći, morate učiti i ulagati u sebe. Ne prodajemo mačka u vreći, nego nastojimo da ljudi dobiju maksimalnu korist za svoj novac i brinemo se za njihove potrebe – kažu Krivokapići. 

Spoj posla i užitka 

Tako razmišlja i Jasminka Štavlić iz Požege, Avonova direktorica zone za područje od Pakraca do Vukovara. Prije šest godina poželjela je, kaže, nešto ženstvenije od obiteljskog “muškog” posla s drvom i javila se na Avonov oglas u novinama. Prije tri godine proglašena je najboljom Avonovom direktoricom zone u Hrvatskoj. 

– Ovo nije samo posao nego i prekrasno druženje s ljudima, produbljuju se poznanstva, razmjenjuju kulinarski recepti... Zadovoljna sam, prodaja je dobra, živim dobro. Primjerice, prošle godine mogla sam si priuštiti godišnji odmor u Peruu. Imam sjajne suradnike – u mojoj zoni najbolja je gospođa kojoj su 74 godine! 

Ivani Mohar Tomečak život se promijenio u Oriflameu. U direktnu prodaju kozmetike prebacila se iz građevinske branše i, kaže, nije zažalila. 

– Ako imate volje i pravilno radite, ovom poslu nema granica jer vam omogućuje da napredujete koliko želite. Sama sam svoj šef, a u 12 godina nikada mi nije kasnila uplata na račun!

Ključne riječi

Komentara 1

SO
sonja71orsic
16:22 24.04.2014.

Lijepo receno i svaka pohvala ali kako prodavati AVON u maloj sredini gdje je vec prezasiceno jer svako vec ima svojeg predstavnika od kojeg kupuje,kako i na koji nacin se istaknuti? molim savjet.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije