Provjerite zašto

Oni koji često kupuju i vraćaju odjeću iz online shopova, zapravo su idealni kupci!

Shutterstock
26.11.2019.
u 23:00

Graham Best, direktor tvrtke ReBOUND, koja vodi povrate za velike online shopove poput ASOS-a, objasnio je da ljudi koji konstantno kupuju i vraćaju, zapravo dugoročno mogu biti korisni kupci

Unatoč negativnoj stigmi koja okružuje ovakve kupce, stručnjaci kažu da česti povrat proizvoda može pomoći da kupac bolje razumije brend, tako da u budućnosti može kupovati online s više sigurnosti

Za BBC radio 4 Best je rekao da su ti tzv. "serijski vraćatelji" odjeće najprofitabilnija skupina, jer s vremenom će naučiti kako im koji brend stoji, koji broj im treba i slično, pa tako i više od njih naručivati. 

Procjenjuje se, prenosi Daily Mail, da će 50 milijuna komada kupljenih biti vraćeno u sljedećoj godini. Industrija koja je najviše zahvaćena ovim je definitivno modna, gdje se više od 25 posto kupljene robe - vraća. 

Modna savjetnica otkriva kako izvući najbolje iz svog outfita za razgovor za posao:

 

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije