I dok u vrijeme rasprodaja većina trgovina stavi u izloge veliki natpis "sale", britanska luksuzna kuća Harvey Nichols odlučila je zaintrigirati javnost kampanjom za ljetnu rasprodaju. I u tome je uspjela jer je na noge digla i medije i kupce koji su osobito zgroženi ovim potezom Harveyja Nicholsa.
Riječ je o reklami u kojoj modeli poziraju u hlačama s mrljama (a pomokrili su se od silnog uzbuđenja) uz izjavu: "Pokušaj obuzdati uzbuđenje".
Na komentare kupaca i medija oglasila se i glasnogovornica ove britanske kuće:
– Cilj je ove kampanje promovirati našu ljetnu rasprodaju na duhovit način. Prije objavljivanja kampanje temeljito smo istražili značenje ove fraze u popularnoj kulturi i društvenim medijima te smo bili zadovoljni jer se ta fraza koristi na razigran, bezopasan način.
No ovo nije prva provokativna kampanja kojom Harvey Nichols pokušava privući kupce. Prošlog Božića snimili su reklamu zbog koje su ih kritizirali da su žene prikazali stereotipno; nakon izlaska i usputnog seksa vraćaju se kući u izazovnim haljinama i štiklama te razmazane šminke i razbarušene kose.