Glovo, aplikacija koja povezuje korisnike s restoranima, lancima supermarketa i trgovinama, predstavila je ovih dana ljetne trendove naručivanja namirnica temeljene na aktivnostima domaćih i stranih korisnika te aplikacije u Zagrebu, Dubrovniku, Splitu, Zadru, Šibeniku, Rijeci, Puli, Rovinju, Poreču, Makarskoj i Kaštelima.
Konobari poručuju: Nemojte ovo raditi, od toga nam se diže kosa na glavi
Prema podacima Glova, u lipnju ove godine su u tim hrvatskim turističkim odredištima Hrvati i njihovi gosti najviše naručivali burgere, pizze, kebabe, kokice i palačinke te banane, vodu i pivo. Očekivano, u lipnju i prvoj polovici srpnja je na Glovu porasla i potražnja za ljetnim proizvodima poput sladoleda, lubenica i krema za zaštitu od sunca.
Kad je riječ o gradovima, Zagreb i Split su gradovi s najviše narudžbi tijekom cijele godine, no neki od gradova na obali, poput Splita, Šibenika i Makarske, bilježe dvoznamenkasti rast narudžbi od početka ovogodišnje turističke sezone. Sve to Glovo postiže zahvaljujući čak više od 1000 partnera, uključujući restorane, trgovine mješovitom robom i maloprodajne partnere.
Glovo je inovativna aplikacija za dostavu više kategorija proizvoda i jedna od vodećih svjetskih platformi za dostavu. Osnovan u Barceloni 2015. godine, posluje u Južnoj Europi, Istočnoj Europi, Bliskom istoku i Africi. Aplikacija povezuje korisnike s restoranima, lancima supermarketa, ljekarnama i maloprodajnim trgovinama, a ima i kategoriju „bilo što“ koja korisnicima omogućava da naruče što god žele u svom gradu.
Kuharica tvrdi da pogrešno čistimo dasku za rezanje: Ima trik za uklanjanje nečistoća i bakterija!