Svake dvije sekunde u svijetu se proda po jedna majica od džerseja britanskog high street brenda Dorothy Perkins. I domaće ljubiteljice mode ulaze u tu statistiku, a odnedavno će osim u dućanima u Hrvatskoj svoje krpice moći naručiti i preko interneta.
Popularna moda iz Engleske tako za poštarinu od 50 kuna (šest funti) stiže ravno pred vrata nakon dugoočekivane odluke da se odobre narudžbe i slanje za Hrvatsku.
Dorothy Perkins u vlasništvu je Arcardia grupe koja pod svojim modnim kišobranom čuva još i brendove poput Top Shopa i Miss Selfridge. I dok ostala dva brenda još uvijek nisu omogućila internetsku kupovinu iz Hrvatske, iako dostavljaju u susjednu Bosnu i Hercegovinu, ostaje vidjeti je li nova odluka unutar D. Perkins kuće dobar znak da će i ostali modni divovi napraviti isti korak.
Ime Dorothy Perkins na tržištu je prisutno još od davne 1919. godine kada je otvorena prva prodavaonica "Čarapa i rublja za dame" što je ime koje je bilo prepoznatljivo sve dok 1939. nije odlučeno za novi naziv.
Od prvih modnih koraka ljestvica je postavljena visoko. Demokratizirali su modu širokim spektrom odjevnih komada koje su prigrlile i djevojke koje su radile u tvornicama i dame iz visokog društva.
Uz svevremenske i osnovne pamučne komade, DP nudi trendovske krpice, a posebnost brenda je što fine stvari ne ograničava na konfekcijske brojeve. Odjeća je, naime, dostupna od europskog broja 34 do 46, a imaju posebne linije za visoke djevojke uz široku ponudu torbi i cpela i ostalog asesoara.