Postoji toliko mnogo razloga za odabir mjesta pohađanja fakulteta ovisno o različitim preferencijama, ali za TikTok generaciju odlučujući je čimbenik koliko će život u kampusu biti estetski privlačan. Generacija Z svoju odluku o visokom obrazovanju temelji na tome koliko dobro može biti dokumentirana na platformama društvenih medija poput TikToka, prenosi New York Post.
Morgan McGuire, kreatorica sadržaja koja se priprema za fakultet, rekla je za Teen Vogue da pri odabiru sveučilišta uzima u obzir svoju brojku pratitelja od gotovo 770.000 ljudi dok razmatra izgled kampusa i izvannastavne aktivnosti. Priznala je da često daje prednost TikTok sadržaju u odnosu na sve ostalo, čak i spavanje. "Osjećam da je stvaranje sadržaja jednostavno važnije jer mi je do toga više stalo", rekla je maturantica.
@sconeclone im so tired gn #lawschool #dayinthelife #studytok #grwm #backtoschool #edinburgh #darkacademia #collegefootball ♬ the color violet - sama
Tyjai Jackson, 18-godišnjakinja koja se može pohvaliti s više od 78 000 pratitelja na TikToku, također je cijeli svoj raspored osmislila oko izrade online sadržaja. "Doslovno bih se budila u četiri ujutro svaki dan samo da napravim nekoliko TikTok videa prije nego što bih morala krenuti u školu", rekla je za Teen Vogue o svojoj srednjoškolskoj rutini. "Ako stvarno želite biti influencer ili što već, potrebna je dosljednost", dodala je.
Nedavno istraživanje među pripadnicima generacije Z pokazalo je da 57 posto mladih želi postati influenceri, što je posao s punim radnim vremenom koji im može pokriti račune ili školarinu. Prema izvještaju Teen Voguea, McGuire je samo u 2024. zaradila 81.000 dolara od što koristi za ulaganje u mirovinski fond i plaćanje obrazovanja. Kreator Peyton Mikolayek, koji je sada brucoš na Sveučilištu Johns Hopkins, dobio je 7000 dolara za samo jedan sponzorirani video kao maturant. Radi se o fenomenu koji nije neuobičajen, tvrde poznavatelji industrije.
Max Elk, viši menadžer za talente u Grail Talentu, rekao je da srednjoškolci mogu zaraditi nevjerojatan novac od društvenih medija jer imaju nešto što brendovi žele, a to je platformu s golemim brojem sljedbenika. Influenceri fakultetske dobi diljem svijet dominiraju TikTokom, redovito objavljujući sadržaje o uređenju svojih studentskih soba ili dijeleći videozapise iz dana u životu koji uključuju odlazak na nastavu, dovršavanje školskih zadataka ili jednostavno zabavu na kampusu.
TikTok oznaka #collegelife ima nevjerojatnih 2,3 milijuna objava i više od 30 milijardi pregleda. Savjetnik za upis na fakultet Greg Kaplan rekao je da je primijetio da studenti potpuno mijenjaju izbor fakulteta isključivo na temelju onoga što vide na društvenim mrežama kod svojih omiljenih influencera koji pohađaju te škole. "To je bilo vrlo korisno za iskusiti kampuse bez da sam ih osobno posjetila", rekla je kreatorica sadržaja i brucošica Harvarda Helaine Zhao, koja objavljuje sadržaj specifičan za Harvard.
Prikazi života na kampusu mogu biti posebno korisni budućim studentima kako bi stekli "dojam" o mjestu, dodala je Lucie Vágnerová, suosnivačica tvrtke BKT Education. "Možda ćete vidjeti isječak iz kafića, ljude koji šutiraju nogometnu loptu ili čak je li stresno učiti u knjižnici. To su stvari iz stvarnog života koje vam web stranica fakulteta neće nužno reći", zaključila je.