Popularne računalne igre u kojima igrači pucaju u "neprijatelje" nisu pretjerano omiljene roditeljima. No čini se da bi one ipak mogle biti korisne. Naime, one "prisiljavaju" djecu da brže donose odluke o postupcima, što kasnije mogu primijeniti i u "stvarnom" životu.
Igre u kojima se sve brzo odvija "povećavaju osjetljivost" koja utječe i na bolju učinkovitost za igranja, ali znanstvenici sada tvrde da poboljšavaju i snalaženje u vožnji, navigaciji, istodobnom obavljanju zadataka pa čak i čitanju sitnih slova.
Studiju koja je objavljena u časopisu Current Biology objeručke će zasigurno prihvatiti ljubitelji videoigara, kojima roditelji i prijatelji nerijetko govore da je igranje na računalu gubitak vremena. U istraživanju Sveučilišta Rochester sudjelovale su dvije skupine mladih od 18 do 25 godina koji nemaju običaj igrati računalne igre, a za potrebe istraživanja polovica njih igrala je 50 sati "pucačine" Call of Duty 2 i Unreal Tournament. Druga polovica igrala je pak polaganu igru The Sims 2.
Testovima koje su obje skupine rješavale prije igranja videoigara i poslije njih provjerena je brzina donošenja odluka te se ispostavilo da je prva skupina nakon igranja bila 25 posto brža. Valja napomenuti da brzina nije utjecala na kvalitetu i točnost procjena pa su tako odluke donosili brže i jednako točno.
Računalne "pucačine" pomažu u bržem donošenju odluka
Istraživanja su pokazala da osobe koje igraju brze igre koje zahtijevaju brzo donošenje odluka tu osobinu prenose i u svakodnevni život.
Komentara 1
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Dobra ta \"pucačina\". Mali gleda gole tete. :)