Kad je Raf Simons u travnju ove godine preuzeo kormilo modne kuće Dior, svi su mislili da će privremeno na led staviti svoju kolekciju za muškarce. No Simons radi punom parom, a to pokazuje i njegova najnovija kampanja za vlastiti istoimeni brend pod nazivom "Run Fall Run".
Iako i dalje vjeran minimalističkoj eleganciji u modnom smislu, reakcije na njegovu kampanju za jesen/zimu 2012./2013. prilično su podijeljene. Premda je vidljivo da su isječci fotografija spojeni u Photoshopu, na prvi pogled djeluje kao da je modelu amputirana ruka.
No ljubitelji Rafa Simonsa sigurno su već dobro upoznati s njegovim pomalo konceptualno-šokantnim reklamnim kampanjama. Tako su u jesensko-zimskoj kampanji 2009. godine modeli imali iskrivljena lica, a za ovogodišnju proljetno-ljetnu modele su zavezali užetom. Tko zna kakvi će mu reklamni scenariji biti za Dior.
Raf Simons za vlastiti brend lansirao uznemirujuću kampanju
Provokativno ili konceptualno, mišljenja su o njegovoj novoj kampanji podijeljena. No Raf Simons iz godine u godinu sve više provocira reklamnim scenarijima
Još nema komentara
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.