Jesen/zima

Raf Simons za vlastiti brend lansirao uznemirujuću kampanju

raf simons
Foto: Raf Simons
1/3
28.06.2012.
u 00:01

Provokativno ili konceptualno, mišljenja su o njegovoj novoj kampanji podijeljena. No Raf Simons iz godine u godinu sve više provocira reklamnim scenarijima

Kad je Raf Simons u travnju ove godine preuzeo kormilo modne kuće Dior, svi su mislili da će privremeno na led staviti svoju kolekciju za muškarce. No Simons radi punom parom, a to pokazuje i njegova najnovija kampanja za vlastiti istoimeni brend pod nazivom "Run Fall Run".

Iako i dalje vjeran minimalističkoj eleganciji u modnom smislu, reakcije na njegovu kampanju za jesen/zimu 2012./2013. prilično su podijeljene. Premda je vidljivo da su isječci fotografija spojeni u Photoshopu, na prvi pogled djeluje kao da je modelu amputirana ruka.

No ljubitelji Rafa Simonsa sigurno su već dobro upoznati s njegovim pomalo konceptualno-šokantnim reklamnim kampanjama. Tako su u jesensko-zimskoj kampanji 2009. godine modeli imali iskrivljena lica, a za ovogodišnju proljetno-ljetnu modele su zavezali užetom. Tko zna kakvi će mu reklamni scenariji biti za Dior.   


Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije