Dizajnerska odjeća na rasprodaji

Rasprodaja sezone sa sniženjima do 90 posto

šoping
Saša Zinaja / Ilustracija
15.10.2009.
u 14:57

Heruc Galeria, omiljeno mjesto kupovanja slavnih Hrvatica i Hrvata, u svojoj outlet trgovini nudi dizajnersku odjeću po cijenama koje su pristupačne svima, a popusti se napokon mogu mjeriti s onima u inozemstvu.

Rijetke su prilike kada se u Hrvatskoj može kupiti odjeća sa slavnim dizajnerskim potpisima i do 90 posto snižena. Ove jeseni i zime domaće ljubiteljice mode ne moraju trčati u europske metropole u potrazi za povoljnim, a kvalitetnim dizajnerskim komadima.

Popusti do 90 posto

Heruc Galeria, omiljeno mjesto kupovanja slavnih Hrvatica i Hrvata, u svojoj outlet trgovini nudi dizajnersku odjeću po cijenama koje su pristupačne svima, a popusti se napokon mogu mjeriti s onima u inozemstvu. Moderna prugasta košulja Rene Lazard tamo stoji 300 kuna, a stara cijena joj je 1452 kune. Muške traperice Acne snižene su s 1655 kuna na samo 300 kuna.

Približava se hladnije vrijeme, a ove zime bliže no ikad je klasični crni ženski kaput Gil Bret po cijeni od 1068, što i nije puno ako uzmemo u obzir da mu je stara cijena bila 2500 kuna. Crne čizme s povišenom potpeticom Coccinelle snižene su sa 2683 na 1073 kune. Crna svečana haljina Vera Mont stoji 300 kuna, a stara cijena joj je 1199 kuna. Niske cijene opet su se pokazale kao jedini izlaz iz krize jer jamče stalnu klijentelu i dobru prodaju.

Nema pada prodaje

– U outlet trgovini nismo osjetili pad prometa u usporedbi s istim razdobljem prošle godine – objašnjavaju iz Heruc Galerije.

Na veliku žalost svih šopingholičara ovakve sezonske rasprodaje prava su rijetkost kod nas, a upravo zbog toga Hrvati često odlaze u kupovinu u  inozemstvo.

Ne ulaže se u sezonsku odjeću nego u bezvremenske komade

Bila recesija krivac ili ne, domaće trendseterice počele su paziti na što troše.

 – Hrvatice unatoč recesiji paze na svoj izgled i vjerujem upravo zbog recesije opreznije upravljaju svojim budžetima i investiraju u kvalitetne komade koji predstavljaju dugogodišnju investiciju. Vrijeme “fast fashiona” je prošlo, u vrijeme recesije kupci ne ulažu u odjeću za jednu sezonu, ulažu u bezvremenske komade – kaže Irena Malagia iz Heruc Galerije dodajući kako u ostalim trgovinama imaju manji pad prometa koji jest prouzročen krizom i smanjenom potrošnjom, ali i neuobičajeno visokim temperaturama u rujnu.

 – Listopad će pokazati koliko je pad prometa u rujnu prouzročen vremenskim prilikama, a u kojoj mjeri smanjenom potrošnjom Hrvatica – zaključuje Malagia. Bila recesija krivac ili ne, domaće trendseterice počele su paziti na što troše.

 

.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije