I dok je ova godina uvelike u znaku Olimpijskih igara i već je gotovo svaki britanski dizajner na neki način pridonio toj sportskoj atmosferi, Stella McCartney uspjela je pronaći malo vremena i za rad na svome modnom carstvu.
Najnoviji \"dodatak\" njezinu sve uspješnijem istoimenom brendu Stella jest pristupačna dnevna linija rublja, koja će od kolovoza biti dostupna u njezinu butiku, u online-trgovini te u robnim kućama Harvey Nichols i Harrods.
Budući da joj ovo nije prva linija rublja (2008. godine predstavila je divan repertoar čipkastog i svilenog rublja koje je žudjelo da se vidi, a ne da se sakrije ispod odjeće), Stella je otišla korak dalje i kreirala liniju \"gotovo nevidljivog\" rublja, kako je sama rekla. Odnosno, ovaj je put težila praktičnosti i pristupačnosti te je pomoću najnovijih tehnologija dizajnirala najtanju i najlakšu kolekciju rublja.
Linija se sastoji od triju potkolekcija – Stella Smooth, Stella Lace i Stella Mesh, a cijene se kreću od 200 do 400 kuna. Da se Stella doista potrudila postići \"nevidljivost\" rublja, pokazuje debljina košarica grudnjaka od 8 mm, inače je standard 12 mm. A za završni, glamurozniji pečat cijeloj liniji tu su njezina tri zlatna kruga kao potpis.
Stella McCartney kreirala jeftiniju liniju "nevidljivog" rublja
Za razliku od prethodne luksuznije linije rublja britanska se dizajnerica okrenula praktičnosti i pristupačnosti, a koliko je jeftinija linija, pokazuju cijene od 200 do 400 kuna
Još nema komentara
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.