Svatko se barem na jednom poslu susreo s kolegom koji mu nije bio simpatičan i s kojim nije mogao provoditi svoje radno vrijeme. A prema novom istraživanju provedenom u Velikoj Britaniji, svaki peti zaposlenik dao bi otkaz na poslu kako bi izbjegao rad s iritantnim kolegom, prenosi Metro.
A ako nikada niste doživjeli da vas netko iz vašeg tima ozbiljno naljuti, pa vi biste mogli biti taj koji će se zamjeriti kolegama s posla. Istraživanje tiskarske marke Brother UK pokazalo je da je trećina razmišljala o davanju otkaza zbog lošeg kolege. A jedna od najvećih zamjerki? Razgovor i izbor vokabulara.
VEZANI ČLANCI:
Jeste li uzbuđeni zbog svog godišnjeg odmora? Nemojte reći uredu da ste otišli na svoj ‘odmor iz snova. Nitko ne smatra "timski rad čini čuda" motivirajućim, a "dati 110%" fizički je nemoguće. Prema mišljenju anketiranih, te poštapalice i fraze moraju otići u zaborav, kao i sve klišej fraze vezane za posao.
Također se pokazalo da loši radni odnosi i nedostatak uredskih prijateljstava imaju veliki utjecaj na zadovoljstvo na radnom mjestu. Žene se obično lakše nose s dosadnim kolegama nego muškarci, jer kod muškaraca postoji veća stopa napuštanja posla kada je u pitanju ovaj problem.
Čini se da je generacija Z manje spremna tolerirati iritantne radne situacije od svojih starijih kolega, a četvrtina ih je dala otkaz zbog dosadnog radnog kolege. I kada blizak kolega ode i stvori 'prazninu', jedan od 10 radnika je slijedio njegov primjer i također dao otkaz.
Sean Butcher, HR konzultant i mentor u tvrtki Reflect Consultancy kaže: “Kada prijatelj s posla da otkaz, sasvim je prirodno osjećati se razočarano. Vjerojatno ste vi i ta osoba zajedno proživjeli dobre trenutke, ali i izazovne trenutke u vašoj organizaciji, što ih uvijek čini lakšim za preživljavanje.”
“Važno je razmotriti zašto je vaš prijatelj dao otkaz. Češće će to biti za nivo mjesto koje je bolje plaćeno, nudi im više izgleda za karijeru ili možda veću fleksibilnost da žive svoj život na način na koji žele. Ako je to slučaj, možete se osjećati sretnima što čine promjene kako bi poboljšali svoju situaciju i što će na kraju dugoročno imati više sadržaja”, zaključio je.
Istraživanje pokazalo: Ako nosite odjeću ove boje, ljudi će vam više vjerovati!