Američka pop-zvjezdica Miley Cyrus navodno je lani zaradila 25 milijuna dolara i prodala četiri milijuna albuma. Zar je doista obožava slušati četiri milijuna djece? Prema rezultatima studije nedavno objavljene u Neuroimageu, koju prenosi Scientific American, prodaja četiri milijuna albuma ne znači da toliko ljudi voli tu glazbu, nego da postoji dobar razlog za vjerovanje da mnogi adolescenti kupuju album – zbog straha od društvenog odbacivanja.
Strah od društvenog odbacivanja iznimno je jak u adolescenata jer su njihovi odnosi bitne lekcije za kasnije pridruživanje društvu odraslih.
Gregory S. Berns s katedre za neuroekonomiju na sveučilištu Emory i njegovi kolege istraživanje su provodili na adolescentima u dobi između 12 i 17 godina. Svakom je pušten isječak pjesme i trebali su ocijeniti koliko im je isječak poznat te koliko im se sviđao.
Kad su ga ponovno ocjenjivali, u dvije trećine slučajeva tinejdžeri su pjesmu procjenjivali na temelju broja “downloadanja”. Znajući podatke o popularnosti, 22 posto promijenilo je svoj sud, od toga ju je 79 posto ocijenilo boljom ocjenom.
Tinejdžeri kupuju pop-albume da bi bili prihvaćeni u društvu
Strah od društvenog odbacivanja iznimno je jak u adolescenata jer su njihovi odnosi bitne lekcije za kasnije pridruživanje društvu odraslih.
Još nema komentara
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.