Treći Late Night Shopping, noćna kupnja u središtu Zagreba, sniženjima od 20 do čak do 80 posto izvukao je u trgovine publiku u potrazi za pravom prilikom. Ni temperatura koja se spustila na pet Celzijevih stupnjeva ispod ništice nekoliko tisuća kupaca, uglavnom žena, nije omela u obilasku 184 prodavaonice s dužim radnim vremenom. Na meti kupaca bile su uglavnom trgovine s odjećom i obućom, a u onima poznatih marki bilo je sniženo sve, dok su u manjim buticima sniženja zaobišla aktualne zimske modele. Zagrepčanke, ali i one koje su za ovu priliku potegnule iz Karlovca, Siska... zadovoljne su kupnjom.
– Ovakvog nečeg kod nas u Sinju, a bogme ni u Splitu, još nema. Prilika nam je ovo da kupimo nešto prije sniženja, dok još ima boja i veličina – kazale su nam tri Sinjanke prebirući po vješalicama.
Organizatori noćnog šopinga, koji je u Hrvatskoj postao novi trend pa su ga prigrlili i neki veći trgovački centri, časopis The Best Shop, jako su zadovoljni što su uspjeli privući tisuće građana u središte grada.
– Trgovci kažu da na noćnom šopingu ostvare 30 do 50 posto bolje prodaje, a neki čak u ta četiri sata zarade više nego u cijelom tjednu – istakla je Melisa Sekender iz The Best Shopa te dodala da se u ožujku sprema novi, najveći dosad noćni šoping koji će biti praćen i popratnim sadržajima kao što su degustacije, koncerti...