Početkom devedesetih se javlja grunge kao negacija luksuza i bogatstva osamdesetih, tenisice i trenirke - u devedesetima se počinje nositi sve, a glazba snažno utječe na modu.
Od Nirvane i Pearl Jama do Spice Girls, sve je to ono za čime mlađe generacije u Hrvatskoj jednostavno vape. Imamo svoju državu, ali je rat, nestašica, nema novca, stasaju neki novi mladi ljudi kojima su uzori, pa tako i modni, sve ono što mogu vidjeti na MTV-u.
Po prvi put u Hrvatsku stižu strani dizajneri, prva je Escada, butik je otvorila Sonja Bienenfeld, a kod nje su kupovale Nevenka Tuđman i Đurđa Šušak.
Upravo takvi brendovi nastavljaju tradiciju finjak osamdesetih, sve dok minimalizam, sredinom dekade, ne uvede nova, jednostavnija pravila. Na svjetskoj sceni vođa toga pokreta je Calvin Klein, pa lokalna ekipa nosi robu inspiriranu njegovim basic linijama.
Kako se dekada privodi kraju, tako se i moda čisti od raznoraznih utjecaja da bi se pripremila za milenijsku groznicu i eksploziju svih stilova iz prošloga stoljeća, čemu smo, na neki način, svjedoci i svi mi danas.
Pitanje za milijun dolara! Koliko je Nevenka imala godina kad je promjenila ime iz Sutjeska u Nevenka. Da li se tata slozio s tom promjenom?