Pojam wellness već je dobro poznat. No, znate li što selfness? Prateći trendove u termalnom i zdravstvenom turizmu, Terme Olimia i Terme Tuhelj koncipirale su novi trend u poslovanju – selfness. Programi su osmišljeni tako da pojedinca prate u otkrivanju najboljega u njemu samome i podržavaju ga pri ponovnom uspostavljanju ravnoteže između fizičkog, emocionalnog i duhovnog nivoa. Gosti na svom selfness putovanju mogu upoznati različite tehnike vježbanja i drugih zdravih navika, koje mogu primjenjivati i kod kuće.
Terme Olimia i Terme Tuhelj, koje su u vrhu wellness i spa turizma Slovenije i Hrvatske, na nedavno održanoj konferenciji za novinare opsežno su predstavile svoj originalni selfness koncept, poslovne rezultate za prvih devet mjeseci ove godine kao i planove za budućnost. Tako Terme Olimia za 2016. godinu pripremaju renovaciju wellness hotela Sotelia****s, čija se investicija procjenjuje na 1 milijun eura, a završetak radova planira se do kraja iduće godine. U 2017. godini planira se i rekonstrukcija bazenskog kompleksa Termalija.
Terme Tuhelj ove su godine uredile sanitarne prostorije i infrastrukturu za zimsko poslovanje svoga kampa. Kamp je pripojen na postojeći pročišćivač otpadnih voda te je omogućena kvalitetnija infrastruktura svake parcele. Uređen je i animacijski otok da bi se posjetiteljima Vodenog planeta pružila zabava kroz cijelu godinu, a za 2016. planira se uređenje unutarnjeg kompleksa Vodenog planeta, u što se predviđa uložiti oko 150.000 eura.
Vodeći ljudi Termi Olimia i Termi Tuhelj zadovoljni su poslovanjem u prvih devet mjeseci ove godine. U Termama Olimia u tom je razdoblju ostvareno 64.230 dolazaka što je za 2,2% više nego u istom razdoblju lani te je ostvareno i 237.968 noćenja u 2015., dok je kupača u Aqualuni, Termaliji i Orhideliji bilo 124.548 ili 12,9 posto više nego u istom razdoblju prethodne godine. Aqualuna je proglašena slovenskim Naj kupalištem 2015., dok je Wellness Orhidelia osvojila, već šestu godinu zaredom, nagradu za naj wellness. Zbog iznimnog poslovanja, inovacija te ulaganja u poslovanje, FIJET Slovenija dodijelio je Termama Olimia i općini Podčetrtek, nagradu Kristalni Triglav za vidljiva dostignuća u slovenskom turizmu.
I u Termama Tuhelj u prvih devet mjeseci ostvareno je za 5,2 posto dolazaka više nego u istom razdoblju prošle godine te je ostvareno 64.315 noćenja. Domaći gosti, posebno iz Zagreba i iz Istre, čine polovicu svih gostiju u Hotelu WELL****, a sve više je i gostiju iz Slovenije, Njemačke, Austrije i Italije te BiH, dok tijekom ljeta dolaze i gosti iz Belgije, Danske, Luksemburga, Nizozemske, Kanade, Francuske, Izraela, Litve, Novog Zelanda, Kine i Koreje. Popularni Vodeni planet Termi Tuhelj posjetilo je čak 8,3 posto više kupača u devet mjeseci ove u odnosu na prvih devet mjeseci prošle godine. Terme Tuhelj ponosni su vlasnici druge nagrade u kategoriji Atrakcija godine, podkategorija Rekreacija i zabava, koja je dodijeljena na ovogodišnjim Danima turizma u Poreču.