PROMO

U vrhu wellness i spa turizma

Terme Olimia i Terme Tuhelj
Foto: PR FOTO
1/13
PR
Autor
PR članak
23.10.2015.
u 16:30

Terme Olimia i Terme Tuhelj razvile su originalni koncept poslovanja koji su nazvale selfness te bilježe stalni porast broja gostiju. Najavljene velike investicije za iduću godinu

Pojam wellness već je dobro poznat. No, znate li što selfness? Prateći trendove u termalnom i zdravstvenom turizmu, Terme Olimia i Terme Tuhelj koncipirale su novi trend u poslovanju – selfness. Programi su osmišljeni tako da pojedinca prate u otkrivanju najboljega u njemu samome i podržavaju ga pri ponovnom uspostavljanju ravnoteže između fizičkog, emocionalnog i duhovnog nivoa. Gosti na svom selfness putovanju mogu upoznati različite tehnike vježbanja i drugih zdravih navika, koje mogu primjenjivati i kod kuće.

Terme Olimia i Terme Tuhelj, koje su u vrhu wellness i spa turizma Slovenije i Hrvatske, na nedavno održanoj konferenciji za novinare opsežno su predstavile svoj originalni selfness koncept, poslovne rezultate za prvih devet mjeseci ove godine kao i planove za budućnost. Tako Terme Olimia za 2016. godinu pripremaju renovaciju wellness hotela Sotelia****s, čija se investicija procjenjuje na 1 milijun eura, a završetak radova planira se do kraja iduće godine. U 2017. godini planira se i rekonstrukcija bazenskog kompleksa Termalija.

Terme Tuhelj ove su godine uredile sanitarne prostorije i infrastrukturu za zimsko poslovanje svoga kampa. Kamp je pripojen na postojeći pročišćivač otpadnih voda te je omogućena kvalitetnija infrastruktura svake parcele. Uređen je i animacijski otok da bi se posjetiteljima Vodenog planeta pružila zabava kroz cijelu godinu, a za 2016. planira se uređenje unutarnjeg kompleksa Vodenog planeta, u što se predviđa uložiti oko 150.000 eura.

Vodeći ljudi Termi Olimia i Termi Tuhelj zadovoljni su poslovanjem u prvih devet mjeseci ove godine. U Termama Olimia u tom je razdoblju ostvareno 64.230 dolazaka što je za 2,2% više nego u istom razdoblju lani te je ostvareno i 237.968 noćenja u 2015., dok je kupača u Aqualuni, Termaliji i Orhideliji bilo 124.548 ili 12,9 posto više nego u istom razdoblju prethodne godine. Aqualuna je proglašena slovenskim Naj kupalištem 2015., dok je Wellness Orhidelia osvojila, već šestu godinu zaredom, nagradu za naj wellness. Zbog iznimnog poslovanja, inovacija te ulaganja u poslovanje, FIJET Slovenija dodijelio je Termama Olimia i općini Podčetrtek, nagradu Kristalni Triglav za vidljiva dostignuća u slovenskom turizmu.

I u Termama Tuhelj u prvih devet mjeseci ostvareno je za 5,2 posto dolazaka više nego u istom razdoblju prošle godine te je ostvareno 64.315 noćenja. Domaći gosti, posebno iz Zagreba i iz Istre, čine polovicu svih gostiju u Hotelu WELL****, a sve više je i gostiju iz Slovenije, Njemačke, Austrije i Italije te BiH, dok tijekom ljeta dolaze i gosti iz Belgije, Danske, Luksemburga, Nizozemske, Kanade, Francuske, Izraela, Litve, Novog Zelanda, Kine i Koreje. Popularni Vodeni planet Termi Tuhelj posjetilo je čak 8,3 posto više kupača u devet mjeseci ove u odnosu na prvih devet mjeseci prošle godine. Terme Tuhelj ponosni su vlasnici druge nagrade u kategoriji Atrakcija godine, podkategorija Rekreacija i zabava, koja je dodijeljena na ovogodišnjim Danima turizma u Poreču.

 

Želite prijaviti greške?