Kada je riječ o oglašavanju na području ljepote, na neke stvari treba posebno paziti.
A upravo to nisu napravili u marketinškom timu Dovea. Oglas koji je objavljen na Facebooku naljutio je mnoge ljude diljem svijeta, a rekli bismo – sasvim opravdano.
Dove je brand poznat po tome da u svoje reklamne kampanje uključuje žene raznih nacionalnosti i boje kože... Ovaj put su napravili krivi korak i poslali sasvim nedoličnu reklamu "u svijet".
Tamnoputa osoba koja u reklami simbolizira prljavu kožu i osoba svijetle puti koja simbolizira čistu, nešto je što u moderno doba nikome ne bi trebalo pasti na pamet. Ipak, upravo to se dogodilo.
Iz Dovea su se ispričali zbog svoje nedavne marketinške kampanje koja je odjeknula Facebookom, a koja prikazuje prekrasnu tamnoputu ženu koja skida svoju majicu kako bi se ispod pokazala žena svijetle puti, "čiste kože" nakon pranja s Dove proizvodima.
An image we recently posted on Facebook missed the mark in representing women of color thoughtfully. We deeply regret the offense it caused.
— Dove (@Dove) October 7, 2017
Nije trebalo dugo da se oglas s Facebooka proširi bespućima interneta uz mnoštvo negativnih komentara, a na Twitteru se piše i kako je to zasigurno najgora reklama godine. Nimalo slavna titula.
Iako je stigla isprika zbog reklame, bilo je i onih koji su ih podsjetili na to da ovo nije bilo prvi put da su za reklamu koristili istu ideju, od tamne do svijetle kože...
You have done it in the past.🙄 pic.twitter.com/qaGG10bePw
— Nonhlanhla Mabhena (@N0n0zA) October 7, 2017
Stoga mnogi ne prihvaćaju ispiruku koja je stigla iz Dovea. Barem su tako poručili na društvenim mrežama. Sasvim nedvosmisleno.
@Dove once again is taking us for a big MSUNU, thinking that "apologizing"for what they truly believe makes it better. Tsek!! pic.twitter.com/Y2UWsInA6o
— Chesty (@SiviweT) October 8, 2017
Reklama za 5