Muški znak ima hlače, ženski znak je haljina – barem smo tako mislili do nedavno, sve dok tvrtka Axosoft iz Arizone nije napravila kampanju koja želi izjednačiti muškarce i žene u određenim uobičajeno muškim zanimanjima, pa su u sklopu toga otkrili da se zapravo nikada nije radilo o haljini na ženskom znaku za zahod, piše The Mirror.
Tania Katan iz Axosofta tvrdi kako trokut nikada nije trebao predstavljati haljinu, već plašt, pa tako poručuju da žene mogu biti superheroji.
VEZANI ČLANCI:
"U znanosti, tehnologiji, umjetnosti, matematici, politici, na ulicama i u našim domovima žene su često nevidljive, nepozvane ili jednostavno zaobiđene. Djevojke i žene koje se zanimaju za znanost, tehnologiju, mehaniku i matematiku su manjina", rekli su iz tvrtke.
Kampanji It was never a dress cilj je potaknuti razgovore o prihvaćanju žena u bilo koje zanimanje. Nije riječ samo o jednakosti žena, nego i o tome da se popuni veliki nedostatak radnih mjesta u mnogim zanimanjima.
Istraživanje pokazalo koje osobine najčešće idu uz 'jutarnji tip' ličnosti:
drugim riječima: ajmo se svi pretvarati da to nikada nije bila haljina :D btw kampanja je zakon, već vidim kako žene stoje u redovima da se zaposle kao smetlari, drvosječe, bauštelci itd...