Lizalica Chupa Chups prvi put je lansirana 1958. godine, kada je osnivač tvrtke Enric Bernat došao na ideju da stavi bombon na štapić. Proizvod je nazvao "GOL", ali to nije bilo osobito dobro. Stoga je 1963. unajmio reklamnu agenciju. Proizvod su preimenovali u "Chupa Chups" (od španjolskog chupar, što znači "sisati") i stvorili crno-crveni logo, piše The Brand Guy.
No Bernat nije bio zadovoljan logotipom. Godine 1969. požalio se na svoj logo dok je bio na kavi sa svojim prijateljem, umjetnikom Salvadorom Dalíjem. Slikar se dao na posao, šarajući sat vremena po novinama koje su ležale uokolo, a trebalo mu je manje od sat vremena da stvori jedan od najlegendarnijih logotipa svih vremena.
VEZANI ČLANCI:
Dalijevo rješenje bilo je staviti naziv marke unutar cvijeta tratinčice. Promijenio je oba dijela logotipa u crvenu nijansu i postavio ga na jednobojnu žutu podlogu. Cvijet je pametan znak tradicionalne španjolske dječje pjesme "Debajo de un botón", u kojoj se spominje tratinčica. Kombinacija crvene i žute savršeno predstavlja bit i svrhu brenda te čini da se lizalice ističu na pultovima i policama diljem svijeta. Jedan od najznačajnijih aspekata Dalijeva dizajna je njegov strateški položaj na omotima lizalica.
Dali je inzistirao na tome da logo bude prikazan na vrhu lizalice, čineći ga vidljivim čak i kada se uživa u slatkišu. U ono vrijeme to je bio revolucionarni koncept, jer je većina logotipa slatkiša bila skrivena ispod omota s unutarnje strane. Pozicioniranjem loga naprijed i u sredinu, Dali se pobrinuo da Chupa Chups bude trenutačno prepoznatljiv i nezaboravan.
GALERIJA: Ovo je vrsta čokolade koju biste trebali jesti prema vašem horoskopskom znaku!
U 2018. brend je obilježio 60 godina, ai dalje je na vrhu: Chupa Chups jedan je od najprodavanijih proizvoda na svijetu. Procjenjuje se da se na dan proizvodi 12 milijuna lizalica koje se prodaju u 150 zemalja s više od 100 različitih okusa. Logotip Chupa Chupsa služi kao podsjetnik na važnost brendiranja i potencijal umjetnosti da nadiđe svoje tradicionalne granice. Vrlo je cool pomisliti da je jedan od najvećih umjetnika 20. stoljeća zaslužan i za vizualni identitet brenda slatkiša.
Chupa Chups logotip izdržao je test vremena, dokazujući da je važno držati se onoga što funkcionira. Moderni trendovi mogu biti prolazni ili neusklađeni s vašim brendom. Pazite da dosljedno ostanete vjerni temeljnim vrijednostima i identitetu svoje marke.
Čokoladni keksi od samo pet sastojaka pravi su hit na internetu!