Mazda već niz godina postoji na tržištu pick-up automobila, a razlog
tome je i njihova popularnost u Hrvatskoj. Taj segment iz godine u
godinu značajno raste, a posljednjih su se dana pojavili brojni novi
modeli. Tijekom 2005. zabilježene su 382 registracije u ovom segmentu,
od čega se čak više od 43 posto odnosilo na Mazdin model B-2500.
Godinu dana kasnije bilo je 120 registracija istog modela, od ukupnog
tržišta 561 vozila. Zatim je lani stigao nasljednik, model BT-50, koji
je postigao 149 registracija, od ukupno 668, te time zauzeo treću
poziciju, dok je u prvih devet mjeseci ove godine zabilježeno 84
novoregistriranih primjeraka, iza Toyote Hilux i Nissan Navare.
Prošlog smo tjedna, u sklopu europske prezentacije, na prometnicama
Dubrovnika i okolice isprobali obnovljenu izvedbu koja se do kraja
mjeseca očekuje i u prodaji. Riječ je o laganom redizajnu. Najveće su
promjene vidljive na prednjem dijelu vozila, koji sada djeluje
masivnije i šire. Novog su izgleda prednja i stražnja svjetla, kao i
prednji branik. Sada Mazda BT-50 djeluje mnogo uglađenije te postaje
privlačnija kupcima koji traže vozilo za posao, ali i osobnu upotrebu
te zabavu.
I dalje se nude tri vrste kabine – regular cab sa sjedalima za dvoje,
freestyle cab koji nema B nosača te nudi prostor za četvero, te double
cab s mjestima za pet osoba. U ponudi je 5 novih boja karoserije, kao i
novi 16-colni alu naplatci.
U putničkoj je kabini zelena boja osvjetljenja instrumentne ploče
zamijenjena crvenom, a osvježen je izgled i središnjeg grebena. Nude se
i kožnata sjedala, te je dio serijske opreme postala AUX utičnica za
povezivanje s MP3 playerima.
Proširena je ponuda dodatne opreme - novim hard-topom te kovčegom za
sitniju prtljagu. Novi su modeli opremljeniji, a to neće bitnije
utjecati na cijenu. Ovisno o izvedbi i paketu opreme, može se očekivati
razlika do maksimalno pet tisuća kuna.
USKORO NA TRŽIŠTU U Dubrovniku održana europska prezentacija Mazde BT-50