Četverokatnica u londonskom Saville Rowu, nedaleko od Picadilly Circusa, ponuđena je na prodaju po cijeni od tri milijuna funta (malo više od 24,5 milijuna kuna). U pitanju je zgrada bitna za povijest rocka jer je u njoj bilo središte tvrtke Apple Corp. koju su Beatlesi osnovali da bi sami distribuirali svoje ploče.
U podrumu zgrade bio je glazbeni studio u kojem su Beatlesi, tad već pred raspadom, početkom 1969. snimali svoj album "Let It Be", a to snimanje ovjekovječeno je i u istoimenome glazbenom dokumentarnom filmu. Konflikti između Johna Lennona, Paula McCartneya, Georgea Harrisona i Ringa Starra već su bili toliko izraženi da se neke svađe vide i u filmu.
Prepirke oko toga trebaju li Beatlesi ponovno zasvirati pred publikom, i gdje bi taj koncert trebao biti održan, toliko su se zakomplicirale da je najveći i najpoznatiji rock bend na svijetu na kraju nastupio – na krovu dotične zgrade, odsviravši 30. siječnja 1969. pet pjesama prije nego što su se pojavili policajci koji su zbog remećenja javnog reda i mira prekinuli taj koncert.
Međusobne tenzije bile su tolike da se snimljenim materijalom nitko od Beatlesa, pa ni njihov stalni producent George Martin, nije htio baviti, te su vrpce otišle u "bunker"; Beatlesi su se u međuvremenu dovoljno pomirili da zajedno snime još jedan album, "Abbey Road", ali su nakon toga definitivno otišli svatko na svoju stranu.
Za "Let It Be" naknadno je angažiran poznati producent Phil Spector, čiji je remiks izdan na ploči 1970., nekoliko dana prije premijere filma. (Neke Spectorove intervencije, kao što je dosnimavanje gudača u baladi "The Long And Winding Road", toliko su živcirale Paula McCartneya da je prije nekoliko godina izašla "gola" verzija tog albuma, bez Spectorovih zahvata.)
Pored filma, iznimno je bio popularna i piratska snimka cijelog "koncerta na krovu" sa po dvije-tri verzije svih odsviranih pjesama. Na kraju koncerta, John Lennon je u svome uobičajenom zafrkantskom stilu rekao:
- Zahvaljujem vam u svoje ime i u ime grupe i nadam se da smo prošli na audiciji.
Taj krov na kojem su legende posljednji put skupa svirale, i zgrada pod njim, sad su na prodaju; tko god ih kupi, neosporno će dobiti dio povijesti rocka.