Na zanimljiv marketinški potez odlučili su se u Hajduku. Usporedo s radovima i postavljanju novog travnjaka na Poljudu, u Hajduku su odlučili da će staru travu prodavati svim zainteresiranim navijačima.
- Željeli smo udovoljiti interesu naših navijača i svih onih koji vole klub. Organizirali smo prodaju koja će se odvijati na sjeveroistočnom dijelu igrališta tako što ćemo otvoriti ulaz L na sjevernoj tribini i pustiti sve zainteresirane kupce na teren. Tu ćemo postaviti prodajno mjesto na kojem će se moći kupiti takozvana kocka dimenzije 30 puta 30 centimetara po cijeni od 50 kuna - kazao je direktor Odjela marketinga i prodaje Aljoša Bašić.
>>Evo zašto su Split i Hajduk zamijenili domaćinstva
"Zanimljiv marketinški potez" ...... prije će biti očajnički potez da prodaju bilo šta kad im baš ne ide prodaja igrača . Nego najbolje bi se prodavao zrak (atmosfera) sa Poljuda , neka to lijepo ulove u prazne plastične boce ii eto ti lova do krova a plastičnih boca koliko hoćeš pobacanih okolo po gradu i u moru . Ekologija i zarada u jednom .