Nova Ford Fiesta, hrvatski automobil godine po izboru domaćih
automobilskih novinara, napokon je stigla na naše prometnice.
Zahvaljujući modernom dizajnu vanjštine i unutrašnjosti te
prihvatljivoj cijeni, Fordu će Fiesta u ovoj kriznoj godini biti
najjači prodajni adut.U ponudi su tri benzinska i dva dizelska motora
te pet paketa opreme.
Početni 3-vratni model sa 1,25-litrenim benzinskim motorom, koji
razvija 82 konjske snage, i Ambiente paketom opreme (dva zračna
jastuka, servo upravljač, središnje zaključavanje, odbojnici u boji
vozila, električni retrovizori, stražnji spojler, CD radio) stoji
76.955 kuna. Početni dizelaš (68 KS) s istim paketom opreme stoji
83.827 kuna.
Za prvi idući Trend paket opreme - u kojem se još dobiva klima-uređaj,
daljinsko zaključavanje, električna prednja stakla, putno računalo,
grijanje retrovizora - od kojeg Ford najviše i očekuje, treba se
doplatiti 10.185 kuna. Doplata je za karoseriju s petero vrata 2537
kuna. Vozili smo početnog benzinca koji je idealan za gradsku vožnju,
ali putujete li često otvorenom cestom, preporuka je uzeti jači motor.
Osim dobro poznatih Fordovih voznih osobina, nova Fiesta atraktivnim
dizajnom cilja na emocije, a to će se nedvojbeno najviše svidjeti
mlađim kupcima koje njezina prethodnica nije osvojila.
Ford Fiesta 3-vrata Ambiente
benzin
1,25 (82KS) 10.313 eura
1,4 (96KS) 10.787 eura
1,6 (120KS) 12.261 eura
dizel
1,4 TDCi (68KS) 11.243 eura
1,6 TDCi (90KS) 12.360 eura
doplata za 5 vrata 340 eura