Nova Honda Accord jedan je od svježijih modela na tržištu. S obzirom da
se očekuje da će oko 75 posto prodaje sačinjavati benzinci, testirali
smo upravo takav model. Početni je motor i-VTEC obujma dvije litre, a
dosad je bio poznat iz modela CR-V.
Nešto drugačija koncepcija motora dovela je do snage od 156 KS, ali te
promjene su omogućile i manju potrošnju goriva te ispunjavanje strožih
ekoloških normi o emisiji ispušnih plinova Euro5. Uza sve se
agregate, pa i ovaj, nudi odličan 6-stupanjski ručni mjenjač. Precizan
je i kratkog hoda, pa naglašava sportski duh.
Žešća vožnja iziskuje i veći trošak goriva, a tu mislimo i na više od
10 litara, dok se s povećanom pažnjom može voziti i sa 8 litara. Tome
pridonosi i indikator na instrumentnoj ploči koji savjetuje kada
prebaciti u viši ili niži stupanj prijenosa.
Unutrašnjost je kvalitetno napravljena. Prema prijašnjoj generaciji,
korišteni su kvalitetniji materijali, a snižena je i razina buke koja
dopire do putnika, čime je povećana ugodnost putovanja. Prednja sjedala
iznimno su udobna, a na stražnjoj klupi nema prigovora na raspoloživi
prostor. Isti je slučaj i ako pogledamo u prtljažnik obujma 467 litara
- 8 litara više nego dosad. Prema prijašnjem modelu, novi je Accord
duži 8 cm, koliko je i širi, ali je istodobno niži 5 mm. Međuosovinski
je razmak narastao za 3,5 cm.
Accord starta sa cijenom 189.900 kuna, a testni je primjerak bio
najopremljeniji s početnim agregatom. Executive paket, među ostalim,
podrazumijeva 17-colne alu naplatke, automatsku dvozonsku klimu, krovni
otvor, grijanje prednjih sjedala, parking senzore, premium audiosustav,
što povisuje cijenu na 239.900 kuna.
NA TESTU