Iz fotelje

E-usluge za Zagrepčane: Donosimo vodič kroz digitalne usluge, doznajte koje račune možete platiti bez odlazaka u poslovnicu?

Zagrebački holding
Foto: Shutterstock
1/4
18.03.2020.
u 13:52

Zagrebački holding savjetuje građanima da u nadolazećim danima sve aktivnosti koje se odnose na upravljanje uslugama Zagrebačkog holdinga i povezanih trgovačkih društava realiziraju uz pomoć njihovih digitalnih kanala

S obzirom na preporuke o odgovornom ponašanju svih građana Hrvatske za vrijeme epidemije korona virusa, a u svrhu prevencije, savjetuje se da se što više aktivnosti realizira uz pomoć digitalnih kanala kako ne biste trebali odlaziti u poslovnice. Tako i Zagrebački holding savjetuje građanima da u nadolazećim danima sve aktivnosti koje se odnose na upravljanje uslugama Zagrebačkog holdinga i povezanih trgovačkih društava realiziraju uz pomoć njihovih digitalnih kanala. Građane mole da do daljnjeg primarno koriste elektroničke usluge kojima se može pristupiti putem internetske stranice holdingcentar.zgh.hr i sustava e-građani. Građanima koji se ipak odluče na dolazak - Centar za korisnike u Ulici grada Vukovara 41 asistenciju pruža u najvećoj trenutno raspoloživoj mjeri.

Osiguran je posebno štićeni prostor s internom govornom vezom, uređaj za automatsko plaćanje, izolirano mjesto za ispunjavanje zahtjeva te poštanski pretinac za pisane predstavke. U prostoru smije istovremeno boraviti jedna osoba. Tako organizirane usluge dostupne su tijekom cijelog, uobičajenog radnog vremena središnje poslovnice. Podsjetimo, Holding centar radnim je danom otvoren od 7.30 do 19.30 sati te subotom od 8 do 12. Ipak, preporučuju elektroničku razmjenu dokumentacije koja se može poslati putem elektroničke pošte i adrese holding.centar@zgh.hr .

 

Sve kompleksnije usluge informiranja, podrške i savjetovanja moguće su uz prethodnu najavu kroz Pozivni centar, čiji su agenti raspoloživi 24 sata dnevno na broju 072 500 400. S njihovim se zaposlenicima, uoči dolaska, konzultirajte o razlogu posjeta. U najkraćem mogućem roku osigurat će se potrebna udaljena ili izravna realizacija usluge.

Uz ograničenu korisničku zonu, a u neposrednoj blizini ulaza u poslovnicu, smješten je Pokretni ured u kojem se također mogu platiti računi, ali bez ulaska u specijalizirano vozilo koje trenutno ne obilazi rasporedom predviđene gradske lokacije. Transakcije kod djelatnika omogućene su radnim danom od 7.30 do 15.30 te subotom od 8 do 12 sati. Izdavanje različitih potvrda osigurano je također elektroničkim putem, a iste će biti ovjerene naprednim elektroničkim potpisom.

Zagrebački hiolding zahvaljuje svim sugrađanima na razumijevanju tijekom mjera odgovornosti prema cjelokupnoj zajednici.

Foto: Promo/GPZ opskrba

Aplikacija za plaćanje plina

Uz uslugu „MOJ RAČUN“ Gradske plinare Zagreb – Opskrba d.o.o., možete svoju potrošnju plina plaćati i mjesečno sukladno vašim mjesečnim dojavama stanja plinomjera, a kako bi sačuvali okoliš, račune za potrošeni plin možete zaprimati e-mailom. U svrhu prevencije, Gradska plinara Zagreb – Opskrba savjetuje vam da u nadolazećim danima sve aktivnosti koje se odnose na usluge Gradske plinare Zagreb-Opskrbe realizirate na njihovim komunikacijskim kanalima, koji su također navedeni na poleđini računa. Na web-stranici www.gpz-opskrba.hr  doznajte sve što vas zanima, a upite, reklamacije, prigovore ili promjenu matičnih podataka možete napraviti ispunjavanjem web obrasca.

Telefon Centra za informiranje kupaca GPZ-Opskrbe: +385 1 6184-601 za građane je dostupan od ponedjeljka do petka od 7,30 do 15,30.  Besplatna web ili mobilna aplikacija "MOJ RAČUN"  pomoći će vam u plaćanju računa i kontroli troškova, a pisanim putem možete se javiti na adresu: Gradska plinara Zagreb - Opskrba d.o.o. Radnička cesta 1, 1000 Zagreb. Također, preporučuju svu potrebnu dokumentaciju slati elektroničkom poštom te mole da u ovim trenucima izbjegavate osobni dolazak u Gradsku plinaru Zagreb-Opskrbu, kao i u Centar za korisnike ukoliko to nije nužno, a osobito to savjetuju osobama rizičnih skupina, odnosno starijima od 60 godina i kroničnim bolesnicima.

Foto: Borna Filić/PIXSELL

Moj VIO besplatan je online servis Vodoopskrbe i odvodnje d.o.o. Omogućuju potpuni pregled i kontrolu potrošnje kao i troškova. Također omogućuju prijavu stanja vodomjera te ostale funkcionalnosti vezane uz mjerno mjesto svakog korisnika. Naknada za potrošnju vode obuhvaćena je jedinstvenom uplatnicom Zagrebačkog holdinga (JUP), kojoj se također može pristupiti putem sustava e-Građani. Za preglede stanja računa i potrošnje za stambene zgrade slijedite link: Pregled računa i uplata za zgrade u sustavu naplate prema broju članova kućanstva (JUP).

S obzirom na zadane mjere prevencije, također se preporučuje kupnja povlaštenih i komercijalnih pretplatnih parkirališnih karata korištenjem digitalnih servisa, odnosno bez dolaska na blagajne Zagrebparkinga, podružnice Zagrebačkog holdinga. Povlaštene i komercijalne pretplatne parkirališne karte mogu se kupiti putem ePK portala shop.zagrebparking.hr, na novim parkirališnim automatima koji se nalaze na javnim parkiralištima te putem mobilne aplikacije ZgPark. Ukoliko želite podnijeti reklamaciju ili povlaštenu parkirališnu kartu kupujete na temelju potrebne dokumentacije, svoju reklamaciju ili popunjen obrazac, zajedno s dokumentacijom možete dostaviti na e-mail adresu: infozgp@zgh.hr

Sve što vas zanima o e-usluga Zagrebačkog holdinga možete doznati ovdje: holdingcentar.zgh.hr/e-usluge.

Također, Zagrebački holding i povezana društva, poduzimaju sve potrebe mjere u skladu s preporukama resornih gradskih i nadležnih nacionalnih tijela te prate sve smjernice na području prevencije i epidemiološke situacije.

Sadržaj nastao u partnerstvu sa Zagrebačkim holdingom.

 

Foto: Shutterstock

e-Zahtjevi

  • Pregled i upravljanje jedinstvenom uplatnicom
  • Promjena korisničkih podataka i adrese dostave računa
  • Zahtjevi za preknjiženja preplaćenih iznosa
  • Odjava zaprimanja računa u tiskanom obliku

Web i mobilne aplikacije:

  • Moj Račun – Upravljanje računima za plin
  • Moj VIO – Upravljanje računima za vodu
  • ePK i ZgPark – Kupnja svih vrsta parkirališnih karata

Korisnička podrška 24 sata dnevno na broju 072 500 400 / holdingcentar.zgh.hr

 

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije