No, dok čekamo neka bolja vremena i povratak na staro, imamo sreće što nam tehnologija omogućuje da budemo odgovorni, da se strpimo i ostanemo doma dok je to najbolje za sve nas. Zato sam se ja zavalila u naslonjač, uzela mobitel i otvorila Glovo aplikaciju kako bih vidjela što ima u dm-u.
Prvo prolazim kroz popis koji mi je poslala mama: toaletni papir, papirnati ručnici, Dein Bestes za Katicu, alkoholni dezinficijens. Šaljem to odmah na njenu adresu jer se u zadnje vrijeme uglavnom viđamo putem mobitela. Proći će i to…
Nakon toga, krećem u „pravi“ shopping. Prvo ono što mi stvarno treba – klikam na „domaćinstvo“. Prva postaja - Denkmit maramice za čišćenje. Ni u doba samoizolacije ne volim u čišćenje ulagati više vremena nego što moram. Znam, prozore ću morati odraditi kako treba, pa kupujem i sredstvo za čišćenje stakla – što se mora….
A onda, prebacujem nogu preko naslona i klikam na „dekorativna kozmetika i mirisi“. Točno. Ne mogu isprobati proizvode preko aplikacije, no – ako niste znali - u dm-u su već odavno maknuli testere kao preventivnu mjeru, tako da online shopping nije toliko drukčiji od stvarnog shoppinga.
Ionako nakon silnog premišljanja kupujem provjereno – Maybelline korektor za podočnjake (jer, ako baš ne moram, ne želim ih gledati niti u odrazu ogledala), Max Factor ruž za usne 090 (što crvenije to bolje, nema toga što mi može podignuti raspoloženje i samopouzdanje kao jarko crveni ruž). Nakon toga „hrana i dodaci prehrani“ jer uvijek pokušavam grickati zdravije – dmBio čips od banane i snack od riže (s tamnom čokoladom, naravno).
Mnogi kažu kako je uživanje u shoppingu površno i konzumerističko zadovoljstvo, ali ja se ne slažem. Kad zakoračim u dm, čak i preko mobitela, moj fokus se s dnevnih problema prebaci na najnovije make-up i beauty trendove. Ne moram potrošiti cijelu plaću. Kupit ću ono što mi treba i priuštit ću si par sitnica koje će me razveseliti.