ZAOKRET Francuzi su u ovim teškim vremenima za autoindustriju odlučili napraviti zaokret

Promjenom imidža protiv krize

09.02.2009.
u 10:39

Patka umjesto žabe bila je vijest koju su emitirali francuski mediji, a prenijela Hina, da će Citroën prošloga tjedna predstaviti nasljednika svog - uz Spačeka - najpopularnijeg automobila u povijesti, kultnog DS-a.

Na žalost mnogih nostalgičara, od nove Žabe neće biti ništa, a zbrku je stvorila kratica DS koju će Citroën koristiti kao oznaku najluksuznijih verzija C3, C4 i C5. Kratica DS ne dolazi kao kod ‘žabe’ od francuske riječi deesee (boginja), već od engleske – different spirit (drukčiji duh).

Citroën je u Parizu u sadašnja, za autoindustriju vrlo teška vremena predstavio novu strategiju poslovanja u tri smjera. Na načelnoj razini, Francuzi mijenjaju vizualni identitet. Nakon 25 godina Citroënova vozila krasit će novi logo, ali identitet se mijenja u svim segmentima, pa su tako svi saloni dobili obvezu u roku od pet godina arhitektonski prilagoditi prostore.

Tako će svih 8000 prodajnih salona diljem svijeta (u Hrvatskoj ih je 22) biti približno jednaki i prepoznatljivi. Ugođaj iz salona prenijet je i na nove internet stranice koje bi trebale postati najjači kanal između kupca i tvrtke.

A kupac postaje središte poslovanja. Cilj je njegovo potpuno zadovoljstvo - od ulaska u salon do odlaska vlasnika Citroën vozila s osmijehom na licu sa svakog servisa. Odnos zaposlenika s kupcem razvijen je do najsitnijih detalja. Od propisane tri minute kao najkraćeg roka za primanje po ulasku u salon do potpunog informiranja vlasnika o radovima i računu nakon servisiranja automobila.

Sve promjene će popratiti novi proizvodi. U sljedeće tri godine Citroën će predstaviti šest novih modela, a kao najavu u Parizu su premijerno pokazali koncept DS Inside. Slično bi trebala izgledati luksuzna verzija novog C3, a u proizvodnju će i koncept C-Cactus.

Želite prijaviti greške?