Patka umjesto žabe bila je vijest koju su emitirali francuski mediji, a
prenijela Hina, da će Citroën prošloga tjedna predstaviti nasljednika
svog - uz Spačeka - najpopularnijeg automobila u povijesti, kultnog
DS-a.
Na žalost mnogih nostalgičara, od nove Žabe neće biti ništa, a zbrku je
stvorila kratica DS koju će Citroën koristiti kao oznaku najluksuznijih
verzija C3, C4 i C5. Kratica DS ne dolazi kao kod ‘žabe’ od francuske
riječi deesee (boginja), već od engleske – different spirit (drukčiji
duh).
Citroën je u Parizu u sadašnja, za autoindustriju vrlo teška vremena
predstavio novu strategiju poslovanja u tri smjera. Na načelnoj razini,
Francuzi mijenjaju vizualni identitet. Nakon 25 godina Citroënova
vozila krasit će novi logo, ali identitet se mijenja u svim segmentima,
pa su tako svi saloni dobili obvezu u roku od pet godina arhitektonski
prilagoditi prostore.
Tako će svih 8000 prodajnih salona diljem svijeta (u Hrvatskoj ih je
22) biti približno jednaki i prepoznatljivi. Ugođaj iz salona prenijet
je i na nove internet stranice koje bi trebale postati najjači kanal
između kupca i tvrtke.
A kupac postaje središte poslovanja. Cilj je njegovo potpuno
zadovoljstvo - od ulaska u salon do odlaska vlasnika Citroën vozila s
osmijehom na licu sa svakog servisa. Odnos zaposlenika s kupcem
razvijen je do najsitnijih detalja. Od propisane tri minute kao
najkraćeg roka za primanje po ulasku u salon do potpunog informiranja
vlasnika o radovima i računu nakon servisiranja automobila.
Sve promjene će popratiti novi proizvodi. U sljedeće tri godine Citroën
će predstaviti šest novih modela, a kao najavu u Parizu su premijerno
pokazali koncept DS Inside. Slično bi trebala izgledati luksuzna
verzija novog C3, a u proizvodnju će i koncept C-Cactus.
ZAOKRET Francuzi su u ovim teškim vremenima za autoindustriju odlučili napraviti zaokret