U centru metropole

Brojne poznate osobe podržale su akciju 'Kupujmo hrvatsko'

Foto: Vedran Peteh i Ognjen Karabegović
1/18
17.09.2019.
u 19:58

Hrvatska gospodarska komora već 22 godine promovira hrvatsku kvalitetu. Bili smo influenceri davno prije nego što je taj koncept zaživio na društvenim mrežama, istaknuo je predsjednik HGK Luka Burilović

Zagrebački Jelačić plac preplavili su građani i poznata lica i tako podržali domaće proizvođače. Glumica i voditeljica Doris Pinčić Rogoznica kaže da Kupujmo hrvatsko treba živjeti svaki dan. „Ja volim ovu zemlju na način da kupujem proizvode vrijednih hrvatskih ruku i mislim da je to najbolje što možemo učiniti jedni za druge, pobrinuti se da naša proizvodnja ostane kod nas“, naglasila je Pinčić Rogoznica.

Potporu domaćoj proizvodnji dao je i modni dvojac Elfs, Aleksandar Šekuljica i Ivan Tandarić. Oni su u društvu svoja četiri psića, koji su sudjelovali na reviji pasa i njihovih vlasnika poručili da im je, s obzirom da su i sami hrvatski proizvođači, apsolutni imperativ podržati kolege. „Veliki je izazov proizvoditi u Hrvatskoj, pogotovo u tekstilnoj industriji. Svake godine je sve teže, ali drži nas ta neka simpatija kod naših kupaca koji cijene što proizvodimo kod nas. Zato se trudimo i rukama i nogama da to ostane tako. U našoj industriji rade većinom žene koje su često potplaćene pa se borimo i za njih i nećemo tek tako odustati“, rekao je Šekuljica.

Hrvatska gospodarska komora već 22 godine promovira hrvatsku kvalitetu. Bili smo influenceri davno prije nego što je taj koncept zaživio na društvenim mrežama. Danas se vidi da smo napravili dobar posao jer je hrvatski proizvod postao brend koji prepoznaju svi naši građani. Volio bi da se ta prepoznatljivost ubuduće proširi i na međunarodno tržište, da cijeli svijet, uz sportaše i prirodne ljepote, zna i za kvalitetu domaćeg proizvoda“, istaknuo je predsjednik HGK Luka Burilović na otvaranju akcije.

„Ovakvi događaji su važni  da se podsjetimo koliko su vrijedni naši proizvodi, bilo da je je riječ o gastronomiji, glazbi ili odjeći. U svakoj sferi gospodarstva možemo stati uz bok svjetskoj ponudi jer ovo što dolazi na naše tržište izvana nam po kvaliteti uopće nije konkurencija. Tu na akciji se možemo iz prve ruke uvjeriti da je hrvatsko najbolje“, izjavila je dizajnerica Matija Vuica koja je domaće proizvođače došla podržati u društvu partnera, glazbenika Jurice Popovića.

Glumac Zijad Gračić je istaknuo da je za društvo najbitnija stvar da promiče svoje gospodarstvo. „Domaće djelatnosti su jako važne i zato podržavam ovakve akcije ne samo iz uvjerenja i principa, već smatram da su to izuzetno dobri proizvodi. Prvenstveno tu mislim na gastronomsku ponudu, ali imamo mi što ponuditi svijetu i na drugim područjima“, kazao je Gračić.

Akciju su podržali i pjevači Saša Lozar, Matija Cvek, Alen Đuras, Jure Brkljača, Boris Rogoznica, glumice Mia Begović, Petra Dugandžić, Lana Gojak, Marija Borić, Marija Sekelez, Helena Kalinić, Kostadinka Velkovska, njihovi kolege Ivica Pucar, Joško Ševo, influencerica Paula Sikirić, arhitekt Ante Vrban, dizajnerice Lana Puljić, Sonja Lamut, Kristina Burja i Majda Postružin te mnogi drugi.

 

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije