Nakon prošlogodisnje inovativne marketinške kampanje s "kaznama" za parkiranje, ekipa CIAK Auta ove godine odlučila je napraviti zabavnu reklamu na temu globalnog fenomena za kojeg se procjenjuje kako će zaraditi preko 2 milijarde dolara samo u kino prikazivanjima, i još 5 milijardi dolara u povezanim potrošačkim dobrima u 2016. godini.
Pogodili ste - radi se o Star Warsu. Gospodin Marko Gotovac, voditelj marketinga tvrtke CIAK Auto pojasnio nam je detaljnije kako su se odlučili povezati sa Star Wars svijetom: "Ima dosta fanova Star Wars franšize u CIAK Autu, pa smo odlučili napraviti nesto drugačije od standardnih, dosadnih reklama za trgovine autodijelova. Snimanje je potrajalo do 5 ujutro, no smatram da smo uspjeli postići efekt koji smo htjeli. Između ostalog, prezentirati široj populaciji robnu marku autodijelova Valeo po kojem smo i prepoznati, a koji je jedan od najvećih svjetskih OEM proizvođača autodijelova. Većina ljudi nije niti svjesna da je značajni broj originalnih dijelova Valeo u svakom vozilu - počevši od spojki, elektrike, klima programa, metlica brisača, žarulja i raznih grupa proizvoda.
Posebno bih se htio zahvaliti redatelju Andreju Koroljevu, agenciji Fervens i glumcima Marini Negotić, Gordanu Sarajliću i Dariju Paviši na izuzetno ugodnom snimanju. Uz samu reklamu, organiziramo svakodnevnu podjelu prigodnih Star Wars darova za članove našeg besplatnog programa vjernosti, tako da pozivam sve zaintesirane da posjete našu web ili Facebook stranicu za više detalja."
A kako je CIAK Auto uspio povezati djelatnost prodaje rezervnih dijelova i servisa svih vrsta vozila i Star Wars? Pogledajte ispod: