Osim netaknute prirode, Hrvatska se može pohvaliti živopisnom kulturnom baštinom, mediteranskom klimom i gastronomijom koja privlači milijune turista godišnje pa su upravo zato organizatori europske inačice najvećeg festivalskog brenda na svijetu, odlučiti ponuditi jedinstveni koncept na svijetu – Destination ULTRA! Sedam čudesnih dana isprepleteni su doživljajima za sva čula, okupani čistim jadranskim morem, bajkovitim lokalitetima i povezani zvučnom kulisom najvećih svjetskih umjetnika elektroničke glazbe. Vrijeme je za još jednu ljetnu glazbenu i destinacijsku razglednicu Hrvatske, a organizatori najavljuju da će vrlo brzo otkriti koje glazbene zvijezde stižu na Brač, Hvar i Vis!
Deveto izdanje festivala započinje u splitskom Parku Mladeži koji će zasvijetliti u ULTRA Europe bojama od 7. do 9. srpnja. Od nedavno su poznata imena prvih izvođača – Adam Beyer, Afrojack, Boris Brejcha, Carl Cox, Charlotte de Witte, Hardwell, Martin Garrix i Timmy Trumpet. Regionalne trodnevne festivalske ulaznice mogu se osigurati po cijeni od 99 €.
Nakon tri veličanstvena dana u Splitu, festival ULTRA Europe poziva na jedno potpuno drugačije glazbeno i destinacijsko iskustvo. Slijedi bajkovito putovanje hrvatskim otocima koji svojom jedinstvenom prirodom, mirisima i okusima otkrivaju svu čaroliju koncepta Destination ULTRA. Prva stanica ove glazbene morske karavane započinje Regatta partyjem koji će se održati 10. srpnja u 585 Clubu, smještenom na Bolu, u blizini najljepše plaže na svijetu – Zlatnom ratu. Riječ je o intimnom, ali snažnom klupskom iskustvu i atmosferi, koje su prošle godine, svojim nastupom, obilježile energične sestre NERVO. Ulaznice su već u prodaji po cijeni od 29€.
Peti dan je rezerviran za najsunčaniji otok na Jadranu. U Hvaru se sprema ULTRA Beach koji će se i ove godine održati u Carpe Diem Beach Clubu na Paklenim otocima, 11. srpnja. Uz kristalno čisto more i plažu okupanu suncem, ovaj dnevni party poznat je po posebnoj energiji i trenucima zbog kojih ga mnogi prozivaju najboljim beach partyjem u Europi. Cijena GA ulaznica je 45€, a VIP ulaznice 149€.
Zalazak sunca znak je da počinje još jedna prava glazbena poslastica. Mjesto radnje je isto, ali je priča potpuno drugačija. Carpe Diem prepušta DJ pult programu RESISTANCE Hvar, a plesni podij obožavateljima malo tvrđeg house i techno zvuka. Riječ je o jednom od najposjećenijih partyja, za koji se ulaznice vrlo brzo rasprodaju, stoga je idealni trenutak osigurati svoju i to po cijeni od 29€. Koliko je popularna ova destinacija govori i podatak da se jedan od najvećih DJ-a svijeta, svih vremena, Martin Garrix nenajavljeno pojavio te poželio i sam zasvirati na ovoj posebnoj pozornici. Bio je to samo još jedan trenutak za pamćenje i jedno od iznenađenja kojima organizatori svake godine nastoje zahvaliti tisućama Ultranauta za njihovu vjernost već skoro punih deset godina.
A kad je riječ o zatvaranju ovog nevjerojatnog putovanja, postoji li bolje mjesto od Visa, jednog od najomiljenijih i najposebnijih hrvatskih otoka. RESISTANCE VIS održat će se 12. srpnja, na jednom od najekskluzivnijih mjesta na Mediteranu, u tvrđavi Fort George. RESISTANCE VIS nikada ne razočara, a kako je riječ o boutique događanju, koje obilježava ples uz vodeće underground umjetnike te čudesni izlazak sunca, prava je privilegija biti dijelom posljednje Destination ULTRA stanice. Ulaznice po cijeni od 29€ u prodaji su od danas.
Moguće je kupiti i sedmodnevnu ulaznicu po cijeni 349€, a ostalo je svega još nekoliko mjesta na ULTRA Europe family jahti. Destination Yacht Package svakako je najposebniji način za doživjeti deveto izdanje festivala, a uključuje sedmodnevno krstarenje najljepšim otocima hrvatske te VIP ulaznice na sve party lokacije.
Među partnerima festivala je i Hrvatska turistička zajednica, koja je dala značajan doprinos u pozicioniranju Hrvatske kao jedne od top europskih festivalskih destinacija. “Hrvatska turistička zajednica i ove je godine ponosan partner jednog od najvećih i najpoznatijih glazbenih festivala na svijetu, koji je Split, ali i Hrvatsku u cjelini pozicionirao kao nezaobilazne destinacije među mladim ljubiteljima putovanja i dobre glazbe. Navedeno potvrđuje i status Ultre kao najboljeg svjetskog festivala te me veseli što ćemo i ove godine ugostiti brojne posjetitelje iz preko 140 zemalja. Odlična je to prilika za dodatnom promocijom naše zemlje koja će, osim brojnih posjetitelja, ugostiti i globalno najpoznatije glazbenike“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice, naglasivši kako su promotivni efekti festivala iznimno veliki i višestruki.
S obzirom na to kako je Mastercard ponovno jedan od najvećih službenih sponzora festivala ULTRA Europe, posjetiteljima će omogućiti jednostavno, brzo i sigurno uživanje u omiljenoj glazbi i atmosferi uz korištenje Mastercard® kartica, kao i brojne prednosti i iskustva dostupna na Priceless.com.
Sve informacije o festivalu, osim na službenoj stranici www.ultraeurope.com, mogu se pronaći i na Facebook stranici festivala, Twitter profilu, Instagram profilu, gdje će u narednim danima biti predstavljena brojna ovogodišnja iznenađenja te noviteti.
###
O ULTRA WORLDWIDE™
ULTRA WORLDWIDE™ je međunarodni brend vodećeg svjetskog događanja elektroničke glazbe, ULTRA Music Festivala®. Brend ULTRA osnovao je 1997. godine izvršni producent, predsjednik i CEO Russell Faibisch koji je počeo organizirati glazbena događanja u južnoj Floridi što je dovelo do organiziranja prvog izdanja ULTRA Music Festivala 1999. godine na pješčanoj plaži u Miamiju.
S jedinstvenom i kreativnom vizijom te organskim rastom temeljenim na iskrenoj ljubavi prema glazbi, izvođačima i obožavateljima, brendovi ULTRA i ULTRA Worldwide™ predstavljaju ne samo najveći i najuspješniji svjetski neovisni brend festivala elektroničke glazbe, već i festival koji se održava u najviše zemalja svijeta. Organizatori bez prestanka nastavljaju prenositi iskustva najpoznatijeg festivala iz Miamija u sve veći broj destinacija te Ultranautima diljem svijeta.
U posljednjih 20 godina tisuće svjetskih DJ-a, producenata i bendova oduševljavali su obožavatelje svojim sjajnim nastupima uživo na festivalima ULTRA u Argentini, Australiji, Baliju, Brazilu, Čileu, Hrvatskoj, Ibizi, Japanu, Koreji, Singapuru, Južnoj Africi te naravno u Miamiju, kao i na događanjima ROAD TO ULTRA u Boliviji, Čileu, Kolumbiji, Japanu, Koreji, Makau, Paragvaju, Peruu, Filipinima, Puerto Ricu, Tajvanu, Tajlandu i u SAD-u. Svako novo globalno izdanje temelji se na istom uspješnom receptu koji je do posljednjeg detalja usavršen tijekom posljednjih 20 godina u Miamiju, a koji kombinira nastupe brojnih talenata elektroničke glazbe s najnaprednijom festivalskom produkcijom na svijetu.
ULTRA brendovi su prvi uveli revolucionarni online prijenos uživo, “ULTRA LIVE” (s više od 650 milijuna prijenosa uživo i pogledanih snimaka setova s festivala ULTRA Miami, počevši od 2013. godine) i audio prijenosom putem platforme „UMF RADIO“ (povezane s FM Radijem u više od 62 zemlje s dosegom od 22 milijuna slušatelja tjedno). Također, suradnja UMF FILMS s FINAL KID zaslužna je za neke od vizualno najdojmljivijih festivalskih video uradaka koji ostavljaju, uključujući i dokumentarni film naziva CAN U FEEL IT™ u kojem je prikazana sva čarolija dance glazbe.
###
O TVRTKI MPG Live
Tvrtka MPG osnovana je 1997. u Zagrebu, kao prva agencija u regiji specijalizirana za evente i promociju, s uredima u Sloveniji, Hrvatskoj, Srbiji i Makedoniji sa stručnim timom koji broji više od 350 stalnih zaposlenika. 2004. godine tvrtka MPG se širi osnivajući specijaliziranu tvrtku MPG Live koja organizira te promovira najveća glazbena događanja u regiji garantirajući najviše globalne standarde i vrhunsku produkciju poput festivala MTV Summerblast, Umagination, Big Beach, koncerata Justina Biebera, Stinga, Will Smitha i Simple Mindsa. MPG Live je od 27.04. 2017. ekskluzivni organizator i promotor festivala ULTRA EUROPE koji se u svom devetom izdanju održava u Splitu od 7. do 9. srpnja 2023. godine.
Ako ste narodnjake zabranili ovo treba zakonom zabraniti.