Festival ULTRA Europe proslavio jubilarno deseto izdanje, a nakon sedam dana stigli su i prvi službeni podaci – festival je posjetilo više od 145 000 posjetitelja iz više od 140 zemalja svijeta. U svijetu prepoznat kao vodeće destinacijsko glazbeno događanje, festival ULTRA Europe i dalje ponosno nosi epitet najvećeg međunarodnog glazbenog događanja u Hrvatskoj te je jedan od najuspješnijih glazbenih projekata u ovom dijelu Europe. Najavom novog izdanja, koje će se održati od 11. do 13. srpnja 2025. godine, ULTRA Europe otvara novo poglavlje, a u godinama koje slijede, hrabro će kročiti ka ostvarivanju još boljih rezultata, povećanju kapaciteta te daljnjem razvoju.
Jedino europsko izdanje festivala iz velike obitelji ULTRA Worldwide, tijekom sedam dana trajanja, posjetilo je više od 145 000 obožavatelja. Brojka je to koja uključuje kumulativan zbroj posjetitelja tijekom tri dana glavnog događanja na splitskom Parku mladeži, ali i svih posjetitelja u sklopu koncepta Destination ULTRA, koji broji tri lokacije i četiri partyja. Toj se brojci, također priključuju i svi posjetitelji velikog ULTRA kampa u Omišu te svih onih koji su uživali na jednom od brojnih organiziranih boat partyja. Svi su oni stigli iz više od 140 zemalja svijeta, među kojima, prvi put u povijesti održavanja festivala, prednjače hrvatski Ultranauti, a nakon njih je najviše bilo onih iz Španjolske, SAD-a, Australije, Velike Britanije, Francuske, Njemačke, Poljske, Norveške, Švedske i Italije. Gosti iz svih zemalja Europske unije prisustvovali su događanju, a zabilježen je najveći rast posjetitelja iz Azije. Kroz sinergiju glazbe, zabave i turizma, ULTRA Europe trajno utiskuje Split i Splitsko-dalmatinsku županiju na kartu najpoželjnijih svjetskih odredišta stoga ne čudi da su posjetitelji na jubilarno izdanje stigli iz dalekih, egzotičnih zemalja poput Tanzanije, Kostarike, Obale Bjelokosti, Namibije, Kenije i Paname. Zabilježeno je više od 200 000 noćenja, a prema prvi podacima, procjenjuje se da je ukupna potrošnja tijekom ovogodišnjeg izdanja iznosila oko 100.000.000 €.
Na 10 glazbenih pozornica ULTRE za posjetitelje je sviralo više od 200 DJ-a, među kojima su bili Martin Garrix, Afrojack, Armin van Buuren, Boris Brejcha, Eric Prydz, Hardwell, DJ Snake, Timmy Trumpet te brojni drugi. Pozornice su obasjale i atraktivne plesačice ULTRA Angels, a među njima su se našle djevojke iz Hrvatske, Srbije, Nizozemske, Argentine i SAD-a. Festival je iz medijske perspektive pratilo preko 250 akreditiranih domaćih i inozemnih novinara, a službeni kanali komunikacije na društvenim mrežama festivala bilježe više od 8 milijuna jedinstvenih impresija čime se opetovano potvrđuje status profila ULTRA Europe kao jednog od najaktivnijih korisničkih profila u regiji. Social media tim je brojio 20 ljudi, a osim fotografiranja i snimanja svih festivalskih događanja i lokacija, u stvarnom su vremenu editirani i objavljivani svi najvažniji trenuci pa je tako objavljeno više od 40 reelsa koji su pogledani više od 4700 sati, odnosno 192 dana, a taj se broj i dalje povećava. Tijekom nastupa izvođača festival se mogao pratiti i putem prijenosa uživo na Facebooku i YouTubeu gdje je zabilježeno gotovo 4.4 milijuna impresija. Rast pregleda iz dana u dan je sve veći jer se trenuci koji su obilježili festival i dalje mogu pogledati na svim službenim kanalima festivala, kao i na službenim kanalima izvođača koji imaju milijune fanova.
Festival se može pohvaliti i s najvećim brojem svečanih loža, u usporedbi s ostalim događanjima ovoga tipa u svijetu. Tijekom svake festivalske večeri ugostile su više od 5000 vjernih VIP gostiju koji su u Split došli s više 60 privatnih aviona. ULTRA Europe morsku flotu činilo je 7 kruzera te više od 200 jedrilica. Svakoga dana, već u 10 sati ujutro, Gradska čistoća je u potpunosti pripremila stadion Parka mladeži kako bi bio spreman za novi spektakl, a i sigurnosne mjere, ponovno su bile na najvišoj mogućoj razini. Kada je riječ o medicinskim intervencijama, ove ih je godine zabilježeno 193, što je pad od 5% u odnosu na prošlu godinu, a zabilježen je i rekordno nizak broj intervencija Hitne pomoći prema bolničkim ustanovama. Ovi podaci potvrđuju da je ULTRA Europe jedno od najsigurnijih događanja ove veličine, a organizatori će i dalje ulagati velike napore kako bi festival bio još sigurnije na svim razinama te kako bi iskustvo za sve posjetitelje bilo još bolje u budućnosti. Kako bi organizacija festivala bila najvišoj razini, sudjelovalo je više od 3 000 ljudi, a točno je mjesec dana, od 24. lipnja do 24. srpnja, na Parku Mladeži je trajao proces postavljanja, provedbe i demontaže festivala. Oprema je stigla u 150 kamiona.
Da ULTRA Europe koristi puni potencijal turističke ponude Republike Hrvatske, govori i činjenica da festivalsko iskustvo za sve posjetitelje dobiva potpuno novi oblik kroz proputovanje otočkim destinacijama – Bračom, Hvarom i Visom. Destination ULTRA Europe neponovljiva je ljubavna veza hrvatskih otoka i svjetske glazbe, a čija je posebna magija dotakla srca tisuća posjetitelja sa svih krajeva svijeta. Ovaj koncept je toliko poseban da je proglašen jedinstvenim i vodećim u svjetskoj glazbenoj industriji, a riječ je o idealnoj kombinaciji najposebnijih doživljaja za sva čula, na tri lokacije i s čak četiri party stanice. Poput turističkog vodiča, ULTRA svoje posjetitelje indirektno poziva i na istraživanje drugih mjesta poput Dubrovnika, slapova Krke i Plitvičkih jezera, a u Hrvatskoj se gosti u prosjeku zadržavaju oko sedam noćenja. Prva stanica i ove je godine bio Brač gdje je glazbene moreplovce dočekala nezaboravna plesna noć na Regatta partyju u 585 Clubu na Bolu, a već je iduće svitanje sunca povelo prema Hvaru i dnevnom ULTRA Beach te večernjem RESISTANCE Hvar partyju u Carpe Diem Beach Clubu. Posljednja noć ispraćena je uz program RESISTANCE VIS na jednom od najekskluzivnijih mjesta na Mediteranu, u tvrđavi Fort George.
Podrškom partnera i sponzora ULTRA Europe ostvaruje svoj puni potencijal. Ponosni partner festivala ULTRA Europe bila je Hrvatska turistička zajednica koja je pozivala na istraživanje jedinstvenosti i unikatnosti Hrvatske kao destinacije. Splitsko-dalmatinska županija te Grad Split su kao domaćini i ove godine osigurali svu potrebnu podršku, čineći ovaj festival ne samo najvećim nego i najsigurnijim za njegove posjetitelje, a organizatori se također zahvaljuju Turističkoj zajednici Splitsko–dalmatinske županije i Turističkoj zajednici Grada Splita, na višegodišnjoj podršci i suradnji. Mastercard je posjetiteljima, uz jednostavno, brzo i sigurno plaćanje, omogućio pristup brojnim prednostima korištenja Mastercard kartica.
Festival ULTRA Europe najavio je povratak na Park mladeži, a jedanaesto izdanje će se održati od 11. do 13. srpnja 2025. godine. Na službenoj stranici festivala puštene su u prodaju i prve ulaznice i to u ograničenim količinama. Cijena trodnevne festivalske ulaznice iznosi 159 eura dok je za VIP potrebno izdvojiti 359 eura.
Svi oni koji nisu bili u mogućnosti posjetiti ULTRU i uživati u nastupima najboljih svjetskih DJ-a mogu poslušati setove ovogodišnjih izvođača na službenom Youtube kanalu, na kojem će se krajem godine naći i službeni dokumentarni film o jubilarnom desetom izdanju najvećeg festivala elektroničke glazbe u Hrvatskoj. Sve informacije se, osim na službenoj stranici www.ultraeurope.com, mogu pronaći i na Facebook stranici festivala, Twitter profilu i Instagram profilu.
O ULTRA WORLDWIDE™
ULTRA WORLDWIDE™ je međunarodni brend vodećeg svjetskog događanja elektroničke glazbe, ULTRA Music Festivala®. Brend ULTRA osnovao je 1997. godine izvršni producent, predsjednik i CEO Russell Faibisch koji je počeo organizirati glazbena događanja u južnoj Floridi što je dovelo do organiziranja prvog izdanja ULTRA Music Festivala 1999. godine na pješčanoj plaži u Miamiju.
S jedinstvenom i kreativnom vizijom te organskim rastom temeljenim na iskrenoj ljubavi prema glazbi, izvođačima i obožavateljima, brendovi ULTRA i ULTRA Worldwide™ predstavljaju ne samo najveći i najuspješniji svjetski neovisni brend festivala elektroničke glazbe, već i festival koji se održava u najviše zemalja svijeta. Organizatori bez prestanka nastavljaju prenositi iskustva najpoznatijeg festivala iz Miamija u sve veći broj destinacija te Ultranautima diljem svijeta.
U posljednjih 20 godina tisuće svjetskih DJ-a, producenata i bendova oduševljavali su obožavatelje svojim sjajnim nastupima uživo na festivalima ULTRA u Argentini, Australiji, Baliju, Brazilu, Čileu, Hrvatskoj, Ibizi, Japanu, Koreji, Singapuru, Južnoj Africi te naravno u Miamiju, kao i na događanjima ROAD TO ULTRA u Boliviji, Čileu, Kolumbiji, Japanu, Koreji, Makau, Paragvaju, Peruu, Filipinima, Puerto Ricu, Tajvanu, Tajlandu i u SAD-u. Svako novo globalno izdanje temelji se na istom uspješnom receptu koji je do posljednjeg detalja usavršen tijekom posljednjih 20 godina u Miamiju, a koji kombinira nastupe brojnih talenata elektroničke glazbe s najnaprednijom festivalskom produkcijom na svijetu.
ULTRA brendovi su prvi uveli revolucionarni online prijenos uživo, “ULTRA LIVE” (s više od 650 milijuna prijenosa uživo i pogledanih snimaka setova s festivala ULTRA Miami, počevši od 2013. godine) i audio prijenosom putem platforme „UMF RADIO“ (povezane s FM Radijem u više od 62 zemlje s dosegom od 22 milijuna slušatelja tjedno). Također, suradnja UMF FILMS s FINAL KID zaslužna je za neke od vizualno najdojmljivijih festivalskih video uradaka koji ostavljaju, uključujući i dokumentarni film naziva CAN U FEEL IT™ u kojem je prikazana sva čarolija dance glazbe.
O TVRTKI MPG Live
Tvrtka MPG osnovana je 1997. u Zagrebu, kao prva agencija u regiji specijalizirana za evente i promociju, s uredima u Sloveniji, Hrvatskoj, Srbiji i Makedoniji sa stručnim timom koji broji više od 350 stalnih zaposlenika. 2004. godine tvrtka MPG se širi osnivajući specijaliziranu tvrtku MPG Live koja organizira te promovira najveća glazbena događanja u regiji garantirajući najviše globalne standarde i vrhunsku produkciju poput festivala MTV Summerblast, Umagination, Big Beach, koncerata Justina Biebera, Stinga, Will Smitha i Simple Mindsa. MPG Live je od 27.04. 2017. ekskluzivni organizator i promotor festivala ULTRA EUROPE.