Gotovo 3000 kuna - toliko je potrebno izdvojiti za vjerojatno najpopularniju majicu posljednjih nekoliko sezona, onu s Guccijevim potpisom.
Neki će zlobno prokomentirati kako je zapravo riječ o “hodajućoj” reklami jer je logo jasno istaknut, no više je no jasno kako glavni dizajner te modne kuće, Alessandro Michele, radi vraški dobar posao. Što drugo reći nego da je genijalac kada je mase uspio uvjeriti da za običnu pamučnu majicu plate vrtoglav iznos. No, uspjeh nije došao preko noći, već se pažljivo gradio. Otkad je 2014. godine mjesto generalnog direktora preuzeo Marco Bizzarri te postavio Michelea za kreativnog direktora, uspjeli su ono što danas pokušavaju svi - osvojiti milenijalce. A ako nešto žele mladi, znači da je cool. Prvo što je Michele napravio bilo je - vratiti prepoznatljivi GG logo i staviti ga u prvi plan.
Brend je danas po Forbesovoj listi na 47. mjestu svih brendova na svijetu, a broj online posjeta samo je u godini dana narastao s 1,7 na 4,2 milijuna. No, vratimo se pamučnoj majici, inače najjeftinijem odjevnom predmetu s Gucci potpisom. Nije nimalo čudno što ovom hitu nisu odoljele ni domaće poznate dame i gospoda te influenceri, pa je Instagram “feed” prepun ove majice koja dolazi u crnoj ili bijeloj boji. Neki su, poput Instagram-zvijezde Morane Mamić, neodlučni pa su pokazale kako kombiniraju i crnu i bijelu varijantu.
Maja Šuput nosi je uz minicu i Gucci “pederušu”, Severina ispod sakoa, Marko Grubnić u “all black” varijanti sa šeširom, a Horvat Čagalj opušteno uz kratke hlače. Influencerica Dorin Lucija Bajzec nosi je na Zarine hlače...