Gucci logo

Hit među domaćim trendseterima: 3000 kn za majicu? Nikakav problem!

Foto: Instagram
1/6
14.05.2018.
u 15:36

Šefovi Guccija odigrali su pametno i osvojili milenijalce, a uslijedili su trendseteri. Nisu odoljeli ni naše poznate osobe

Gotovo 3000 kuna - toliko je potrebno izdvojiti za vjerojatno najpopularniju majicu posljednjih nekoliko sezona, onu s Guccijevim potpisom.

Neki će zlobno prokomentirati kako je zapravo riječ o “hodajućoj” reklami jer je logo jasno istaknut, no više je no jasno kako glavni dizajner te modne kuće, Alessandro Michele, radi vraški dobar posao. Što drugo reći nego da je genijalac kada je mase uspio uvjeriti da za običnu pamučnu majicu plate vrtoglav iznos. No, uspjeh nije došao preko noći, već se pažljivo gradio. Otkad je 2014. godine mjesto generalnog direktora preuzeo Marco Bizzarri te postavio Michelea za kreativnog direktora, uspjeli su ono što danas pokušavaju svi - osvojiti milenijalce. A ako nešto žele mladi, znači da je cool. Prvo što je Michele napravio bilo je - vratiti prepoznatljivi GG logo i staviti ga u prvi plan.

Brend je danas po Forbesovoj listi na 47. mjestu svih brendova na svijetu, a broj online posjeta samo je u godini dana narastao s 1,7 na 4,2 milijuna. No, vratimo se pamučnoj majici, inače najjeftinijem odjevnom predmetu s Gucci potpisom. Nije nimalo čudno što ovom hitu nisu odoljele ni domaće poznate dame i gospoda te influenceri, pa je Instagram “feed” prepun ove majice koja dolazi u crnoj ili bijeloj boji. Neki su, poput Instagram-zvijezde Morane Mamić, neodlučni pa su pokazale kako kombiniraju i crnu i bijelu varijantu.

Maja Šuput nosi je uz minicu i Gucci “pederušu”, Severina ispod sakoa, Marko Grubnić u “all black” varijanti sa šeširom, a Horvat Čagalj opušteno uz kratke hlače. Influencerica Dorin Lucija Bajzec nosi je na Zarine hlače... 

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije