Sati strpljenja natjecatelja i sati i sati truda i kreativnosti šminkera, majstora maske i kostimografa rezultirali su izvanrednim tranformacijama koje gledamo u showu "Tvoje lice zvuči poznato".
Petreković spava dok ga šminkaju
Kojim su se trikovima poslužili u preobrazbi Minee u MC Hammera, kako je nastao kostim u kojem je Jasna Palić Picukarić utjelovila Dolly Parton i još puno zanimljivih detalja koji se odvijaju iza pozornice otkrile su nam majstorica maske Martina Novaković i kostimografkinja Tina Pavlović.
– Perike su najbitnije jer zahtijevaju najviše vremena i najvažniji su dio transformacije – objašnjava nam Martina Novaković dok sjedimo u šminki showa "Tvoje lice zvuči poznato" okruženi perikama svih boja i dužina. Laiku se možda čini da je periku dovoljno samo staviti na glavu, malo prilagoditi i to je to, no nije sve tako jednostavno.
Lijepljenje zalizaka, brkova, silikonskih usana, brijanje dlaka samo su dio procesa u kojem se natjecatelje pretvara u Mišu Kovača, Ivu Robića ili Zdenku Kovačiček
– Najviše posla zadala nam je perika MC Hammera koju je Minea nosila u trećoj emisiji jer nigdje nisam našla približno sličnu kratku afroperiku pa sam od duge perike najprije napravila afrofrizuru, što je trajalo cijeli dan. Dvije su cure ukosnicama uređivale pramen po pramen nakon čega je perika išla pod haubu, a potom smo je raščešljali, dobili pravu mikrofonku i tek onda ošišali – prisjeća se Martina.
Kako to obično biva, najjednostavnije stvari u izvedbi su puno kompliciranije, uvjerila se u to Martina tražeći materijal za brkove koje je Mario Petreković u showu nosio u ulozi Mrle iz Leta 3.
– Nazvala sam Mrlu koji mi je dao adresu trgovine u kojoj je kupio brkove. Otišla sam tamo, ali brkova nisu imali jer je bilo ljeto i na lageru nisu imali umjetnog krzna. I gdje da sad nabavim umjetno krzno? Na stranici Moje krpice na kraju sam našla jednu jaknu od umjetnog krzna i od nje iskrojila brkove – prisjetila se Martina.
Svi natjecatelji, kaže, jako su susretljivi i rado pristaju na sve ideje cura iz šminke.
– Uživaju u transformacijama, na primjer Giuliano se totalno stopio s Amy Winehouse i čak je nakon završetka emisije tražio da mu ne uklonimo odmah Amyine tetovaže koje smo mu nacrtali. Mario Petreković dopušta nam sve, kad smo mu sat i pol brijali pazuhe, ruke i noge i lijepili mu umjetne nokte, nije ni slova prigovorio, zapravo on najčešće utone u san dok ga šminkamo – kaže nam Martina.
Detalji su jako važni u svakoj transformaciji i gledatelju najčešće nisu toliko uočljivi, a na njih se posebno pazi kad se dečki transformiraju u cure i obratno.
– Andrei Andrassy u hlače smo umetnuli čarapu i dodali smo joj silikonsku Adamovu jabučicu kako bi bila što sličnija Oliveru Dragojeviću – otkriva nam Martina i priznaje kako je do sada najzahtjevnija bila transformacija Minee u MC Hammera.
– Minea je provela dobrih šest sati u šminki, morali smo joj pošpricati tijelo, njen ženski vrat morali smo proširiti silikonom koji smo mic po mic lijepili i to je trajalo jer, kad se rubovi silikona zalijepe, moraju se još topiti i zagladiti kistom i otopinom za rastapanje – opisuje nam Martina jedan od procesa preobrazbe.
Sašiti i pronaći kostim i odjeću kakvu su glazbenici, koje natjecatelji oponašaju na sceni, nosili na nastupima ili u spotovima zadatak je Tine Pavlović i njena tima.
– Pronaći materijal i uzorak prvi nam je zadatak kada doznamo koje nas transformacije čekaju i taj je dio najteži. Praksa nam je pokazala da su zapravo jednostavni kostimi u izvedbi bili naizgled komplicirani – kaže nam kostimografkinja Tina Pavlović.
Kostim Jima Morrisona, kojeg je Mario Petreković izvrsno "skinuo" na sceni, na oko se čini jednostavan jer uključuje običnu košulju i crne hlače, ali Tina nam kaže da je to samo privid.
Lakše je kopirati stare kostime
– Sve je na Jimu Morrisonu šivano, žućkasta košulja baš takve nijanse ne može se naći u trgovinama. I hlače su šivane jer su trebale biti baš tako uske i po mjeri, – kaže. Po emisiji njen tim pripremi i do 60 kostima jer osim izvođača i plesači moraju biti vjerne replike onima koji se pojavljuju u spotu ili nastupu glazbenika kojeg se oponaša.
– Komplicirana je bila izvedba kostima Dolly Parton jer je bilo dosta perlica koje su se trebale ručno nizati i ušiti u kostim. Nije bilo jednostavno ni pronaći sako s dvorednim kopčanjem veličine 48. Postojao je niz problema ali srećom svima smo uspjeli doskočiti – zadovoljno veli.
Jednako izazovno joj je odjenuti dečke u cure i obrnuto a pokazalo se kako je lakše sašiti replike kostima iz prošlog tisućljeća nego suvremenije odijevne kombinacije.
Baby Dooks strpljivo sjedi dok mu lijepe dlake po glavi i bradi
– Na početku misliš da ćeš neke dijelove nekih suvremenih kostima pronaći u dućanima ali kolekcije se brzo mijenjaju i zato nam stariji kostimi predstavljaju manji problem – priča Tina i dodaje kako je na kraju najvažnije da kostimima pomognu natjecateljima da se što lakše užive u lik kojeg oponašaju na sceni.
>>Jole joj je bio prva liga, ali Minea kao MC Hammer! To morate vidjeti
>>Tko se krije iza maske buljookog leptira koji izaziva strahopoštovanje?
Jedino je problem što nam naš celebrity operni pjevač loše pjeva . Mislio sam da je barem za pjevanje talentiran, ako nije za ples ili nešto drugo. Osim slikavanje po novinama. Čovjek isprazan i bez ikakvog šarma i talenta. Takve su naše zvijezde. Niti jedna nije svestrana, sve su usko ograničene na svoje područje i čak i tamo nisu zbog talenta.