PROMO

Juicy Fruits oduševio Andreu Andrassy i posjetitelje Avenue Malla svojom igricom Juicy Fruits Zapp!

Juicy Fruits
Foto: Juicy Fruits
1/4
PR
Autor
PR članak
21.07.2015.
u 15:56

Juicy je u sklopu promotivne kampanje za napitke Juicy Fruits "U voću je moć!" kreirao igricu Juicy Fruits Zapp!, a kao prvi hrvatski brend svojim fanovima omogućio je doživljaj igranja na velikom samostojećem interaktivnom zaslonu na dodir. Zabavu su pratile dvije kamere koje su bilježile različite emocije Andree Andrassy i drugih igrača, ali i sve ostale zanimljive trenutke dok je voće letjelo na sve strane

Juicy Fruits iskoristio je vruće subotnje poslijepodne i u zagrebačkom shopping centru Avenue Mall predstavio Juicy Fruits Zapp!, zabavnu igricu koja je oduševila iznenađene posjetitelje i Andreu Andrassy, našu poznatu komičarku. U konceptu koji je osmislila agencija Šareni artikl, naranče, jabuke, limuni, breskve i ostalo voće letjelo je na sve strane, ali, na sreću, samo na velikom interaktivnom zaslonu na dodir. Uz Andreu, veselu Juicyjevu igricu odigrao je i velik broj posjetitelja centra, a oni najbolji imali su priliku osvojiti i prigodne Juicy Fruits nagrade.

U sklopu Juicy Fruits promotivne kampanje "U voću je moć!" osmišljena je i Juicy Fruits Zapp! - zabavna igrica izrađena na klasičnoj platformi „tap“ mobilnih igrica koja je s pametnih telefona prenesena na novi medij. Kao prvi brend u Hrvatskoj, Juicy je odlučio promotivnu kampanju novog proizvoda prenijeti na veliki samostojeći interaktivni zaslon na dodir koji se odlikuje 65-inčnom dijagonalom i ekranom u Full HD rezoluciji od 1080 x 1920 piksela, smještenim u kućište dimenzija 205 x 105 x 30 centimetara. Zabava koju je igračima u shopping centru pružila Juicy Fruits Zapp! igrica, bit će također prikazana u zabavnom videouratku koji će uskoro biti dostupan na Juicy You Tube kanalu i ostalim društvenim mrežama. Dinamičnosti videa pridonosi način snimanja događaja s dvije kamere; širokokutnom fiksnom postavljenom na interaktivni zaslon kako bi se u „selfie“ stilu zabilježile različite emocije na licima svih igrača, kao i mobilnom kamerom koja je po cijelom centru pratila igrače i ostale posjetitelje bilježeći sve zabavne i zanimljive trenutke.

Osim na You Tube kanalu, ovo događanje možete pratiti i na Juicy Instagram profilu, gdje možete pogledati najinteresantnije fotografije sa subotnjeg druženja te na Juicy Facebook stranici. Snažnijim angažmanom u online komunikaciji Juicy se još više želi približiti svojim potrošačima i omogućiti im da u svakom trenutku budu upoznati sa svim novostima i događanjima.

Andrea Andrassy uživala je u igrici i pritom pokazala zavidnu vještinu: „Moram priznati da je Juicy Fruits Zapp! jako zarazna igrica. Igrala sam takvu sličnu igru na mobitelu, ali igranje na ovako velikom ekranu je totalno drugačije iskustvo. Baš je zabavno 'razbijati' voće, a ovo može poslužiti i kao dobar trening.

Kampanja "U voću je moć!" na najbolji način naglašava cjelokupan asortiman Juicy Fruitsa koji je namijenjen mladima i svima koji se tako osjećaju te onima koji vode dinamičan život i uvijek su u potrazi za novim izazovima. Juicy Fruits asortiman nudi šest različitih okusa (jabuka, breskva, multivitamin, crvena naranča/jabuka, limunada i naranča/nektarina) koji pružaju moć osvježenja, inspiracije i raznovrsnosti, ali prije svega moć pružanja vrhunskog užitka u bezalkoholnom voćnom napitku.

Više informacija o Juicy sokovima možete saznati na internetskoj stranici www.juicy.hr, Juicy FB stranci, Juicy Instagram profilu te Juicy You Tube kanalu.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?