Boris Banović, odnosno Fashion Guru poznat je po svom dugom jeziku koji nikoga ne štedi, a sad će se i sam naći u poziciji da njegov modni izričaj dođe pod pero kritike. Banović će, naime, na predstojećem Perwoll Fashion.hr-u predstaviti ekskluzivnu mušku kolekciju s potpisom autorskog branda 2B Boris Banović.
Kao uvod u reviju kojom će se predstaviti snimljena je i modna kampanja čiji su protagonisti Nikola Zorotović, Antonijo Zorotović i Ivan Tokmadžić koji utjelovljuju suvremenog modernog muškarca. Kampanju potpisuje Dorijan Klju, styling kose djelo je Katice Topčić za American Crew, za make up se pobrinula Ivana Bilandžija Billy za Illamasquau.
– Inspiracija za kolekciju proizašla je iz činjenice da muškarac današnjice ima zaista zahtjevnu ulogu u društvu, puno se od njega očekuje. Osim da bude uspješan u svom poslu, džentlmen, on mora biti i elegantan danju, a očekuje se da i navečer bude originalan – klasika s pomakom. S ciljem da zadovolji te uvjete napravljena je jedna sveobuhvatna kolekcija koja prati životni tempo jednog modernog muškarca. Odjeća je napravljena od vrhunskih vunenih štofova i pamučnih materijala, a posebno se pazilo na detalje i samu izradu odjevnih predmeta – objasnio je Banović.
Perwoll FASHION.HR održat će se od 16. do 19. listopada u prostoru paviljona 5 Zagrebačkog velesajma, a revija Borisa Banovića na rasporedu je u petak, 18. listopada, u 19.30 sati.