PROMIJENILA SE

Lana Jurčević: 'Gode mi usporedbe s Monicom Bellucci i u to ime pripremam nešto fora'

storyeditor/2023-05-03/1024-1024.jpg
04.05.2023.
u 07:00

Pjevačica Lana Jurčević nedavno je izdala novi singl 'Tipično muški', koji već ima dva milijuna pregleda, a godinama uspješno gradi i svoj kozmetički brend

Glazbenica i influencerica Lana Jurčević (38) prije dva tjedna izdala je novi spot, za pjesmu "Tipično muški", koji je u samo dva tjedna pregledan već dva milijuna puta na YouTubeu. Pod imenom La Lana objavila je dva singla na engleskom za svjetskog diskografskog giganta Warner Music, licencnog partnera diskografske kuće Dancing Bear. Kao La Lana doživjela je veliki uspjeh u internacionalnim vodama, brojeći milijune streamova sa samo dva singla – plesnim hitom "So Messed Up" te obradom "How Will I Know" pjevačke dive Whitney Houston. Laninu karijeru krasi pet izuzetno uspješnih studijskih albuma, stotine milijuna pregleda na YouTubeu, više od 50.000 videa na TikToku s Laninim pjesmama te više od 850 tisuća obožavatelja na društvenim mrežama. "Tipično muški" zarazan je pop-singl koji u izrazito radiofoničnom duhu prati priču s kojom se svaka žena i mlada djevojka može poistovjetiti.

Prije dva tjedna izdali ste singl "Tipično muški", u kojem ste, kako ste rekli, najavili "zreliju sebe". Što se to promijenilo kod vas od prošlih singlova?

Prošlo je i nekoliko godina, prošla je i pandemija, svašta nam se, vjerujem, svima izdogađalo i nekako je normalno da se i mi mijenjamo. Osjećam neku drugu energiju u sebi i htjela sam to pretočiti i u pjesmu i spot. Nekako, kad se žena osjeća dobro u svojoj koži, na drukčiji način iznosi stvari.

 

Pjesma je u samo 12 dana skupila dva milijuna pregleda na YouTubeu. Jeste li zadovoljni?

Pa reklo bi se da sam u pozitivnom šoku. Kad čitam komentare ispod videa, baš mi bude toplo oko srca jer to nisu obične poruke, nego vidim koliko ljudima to znači i za mene je to najveća nagrada.

Je li pjesma i njezina poruka inspirirana hit-singlovima Shakire i Miley Cyrus, koje su također poručile da su samosvjesne žene?

"Tipično muški" je pjesma koja je nastala puno prije njihovih, ali ja sam oduvijek bila netko tko podržava i ohrabruje žene na sve moguće načine. Oduvijek sam u sebi imala tu neku notu neovisnosti, htjela sam biti sama svoj gazda, dosta rano sam se osamostalila, počela živjeti sama i brinuti se o sebi. Potpuno drukčije donosiš odluke u životu kad imaš ta krila i slobodu.

Premda niste režirali spot, osmislili ste svaku scenu u njemu? Kako ste došli na ideju?

Mislim da, osim autora, ja najdublje osjećam pjesmu i vidim je kroz boje, emocije i stilove, doslovno u tri minute mogu vidjeti cijeli spot u glavi. Teško mi je onda odustati od toga i sve ove godine to se pokazalo dobrim. Idem u to tako da slušam intuiciju i jako sam kreativna, imam milijun ideja u glavi i sretna sam kad se i ekipa s kojom radim i na pjesmama i spotovima lako stopi s mojom vizijom. Onda još malo "brainstormamo" zajedno i tako nastane cijela priča.

Imate li već u planu i druge singlove i novi album?

Apsolutno, idemo dalje snimati, raditi i nastupati. Album – o tom potom, mislim da su singlovi super da osjetite ljude, ali i da oni osjete nas izvođače, pogotovo ako je prošlo vremena između pjesama.

Što biste poručili ženama koje vas slušaju?

Da budu hrabre, neustrašive i da se uvijek bore za sebe.

Već ste šest godina u vezi s Filipom. Je li on tipični muškarac ili je ipak drukčiji? Po čemu je poseban?

Po svemu. On je netko tko mi je u svemu velika podrška i netko tko se tuđim uspjesima nesebično veseli. To se ne viđa često. Za mene je on sve samo ne tipičan.

Iza vas su i dva inozemna singla. Koliko ste zadovoljni suradnjom s Warnerom i uspjehom na inozemnom tržištu? Ima li tu novosti?

S obzirom na to da smo krenuli usred pandemije, jako sam sretna i ponosna na to što smo napravili. Nedostajale su mi pjesme na hrvatskom, ali čini mi se da su još više nedostajale mojoj publici, koja mi je doslovno svaki dan postavljala pitanja kad će nova pjesma na hrvatskom. Drago mi je da sam se uspjela izboriti da imam i tu mogućnost da opet izbacim singl za svoje ljude ovdje. Čekaju me i pjesme na engleskom, ali ovaj put idemo korak po korak.

Kakve su novosti s vašim brendom La PIEL?

Radimo, širimo se jako, sve je više ljudi koji rade u timu. Reakcije su odlične svih ovih godina i ljudi, ponajprije žene doista nam daju vjetar u leđa, a mi smo tu da ispunimo i nadmašimo njihova očekivanja.

Kad ste promijenili imidž, mnogi su vas usporedili s Monicom Bellucci. Kako gledate na to, je li vam se svidjela ta usporedba?

Slučajno se dogodilo, htjela sam neku promjenu, a onda su krenule pljuštati poruke, naslovi u medijima... Nisam to očekivala, ali moram priznati da su usporedbe s Monicom Bellucci više nego kompliment. I u to ime pripremam nešto fora, žene će se moći transformirati i osvježiti svoj izgled doslovno u dvije minute.

Jedna ste od prvih influencerica u Hrvatskoj. Koliko su vam danas bitne društvene mreže, odgovarate li inače fanovima na poruke?

Ja na to ovako gledam: javne osobe, pjevačice i glumice nisu po profesiji influencerice. One su oduvijek vezane i zauvijek će biti vezane za neke brendove kao brend ambasadorice. Uvijek sam imala nekoliko brendova na godišnjoj razini s kojima surađujem i uvijek ih biram po tome jesu li odraz mojih vrijednosti i mog načina života. Volim kreirati sadržaj, to me zabavlja, zato to i radim s guštom i u to se dam potpuno. A što se tiče poruka, uvijek imam odličnu komunikaciju s ljudima, nisam im nedostupna, nisam nikad iznad njih, volim odvojiti vrijeme i javiti se ako mogu svima. Znala sam, kad su bile neke velike i važne teme, doslovno satima odgovarati, kao kad je spontano nastao pokret "Stvarna JA", kad sam objavila svoje neobrađene slike pa nakon toga kad sam govorila o anksioznosti i pokrenula izazov s hladnim tuširanjem.

Koji su vam još planovi za ovu godinu, hoće li uslijediti i koncerti?

Imamo dosta toga u planu, otvaramo i web s datumima nastupa i nekim iznenađenjima koja sam već spomenula, tako da – pratite nas!

VIDEO: Kći Nede Ukraden: Stan koji dijelimo je toliko velik da se moramo dozivati mobitelima 

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije