Cijela stvar nije onoliko apsurdna koliko zvuči, premda se od filmskih producenata u današnjem Hollywoodu uvijek može očekivati bolno visoka razina gluposti (Altmanov "Igrač" je mnogo manje satirično pretjerivanje, a mnogo više realističan prikaz nego što bi ljudi koji nisu upoznati sa situacijom mogli pomisliti).
Naime, za novu verziju "Dnevnika Ane Frank" angažiran je scenarist i redatelj David Mamet, koji nikad nije bježao od kontroverzi. Tako je i u ovom slučaju odbacio ideju o prvotnoj ekranizaciji literarnog klasika, dnevnika djevojčice koja je stradala u holokaustu, i krenuo u opsežne prerade koje su na kraju završile još jednom, paralelnom pričom o "suvremenoj Ani Frank", židovskoj djevojčici koja putuje u Izrael i tamo doznaje kako izgleda živjeti sa svakodnevnom prijetnjom bombaša-samoubojica.
- Bilo je to vrlo intenzivno što se emocija tiče, mračno i zastrašujuće. To nije bila filmska verzija "Dnevnika Ane Frank", cijela priča evoluirala je u nešto još eksplozivnije - kaže jedan od šefova u Disneyjevoj produkciji.
Šef produkcije Oren Aviv, u limbu koji je nastao odlaskom Dicka Cooka, nije mogao prikupiti dovoljno utjecaja unutar tvrtke da progura tako kontroverzan projekt. U interesu objektivnog izvještavanja, treba dodati da nije samo kontroverza "srušila" taj film, jer u zbrci nastaloj Cookovim odlaskom i drugi, već odobreni filmovi, najednom više nemaju "zeleno svjetlo" za početak snimanja.