Kreativne snage udružili su poznati domaći brendovi Rimac Automobili i Borboleta i napravili narukvice od pleksiglasa i srebra te privjesak za ključeve.
– Budući da obje tvrtke imaju “hrvatsko porijeklo”, a uspješno su iskoračile u svijet sa svojim proizvodima, željeli smo nekako spojiti uspjeh oba brenda u zajednički projekt i pružiti mogućnost fanovima Rimac Automobila da dožive brend kroz simpatične privjeske za ključeve Borboleta i stylish komade nakita – objasnio je ovu nesvakidašnju suradnju voditelj marketinga i komunikacija u Borboleti Samir Hamzić.
– Zajedničkim snagama zaključili smo da je najbolje spojiti Rimčev “štit” i Borboletin leptirić u jedan komad nakita i nakon prvobitnih ideja brzo smo odlučili da je predstavljeni dizajn pun pogodak. Privjeskom dominira obris Rimčeva bolida, ali to je i bila namjera, da popularni hypercar smanjimo do džepne veličine kako bi ga svatko mogao nositi sa sobom – dodaje Hamzić kako su nastali dizajnirani privjesak i narukvica koji će biti predstavljeni na Ženevskom autosalonu koji počinje idućeg tjedna.