Helena Šopar trenutno je najuspješnija hrvatska manekenka koja radi punom parom.
Prelijepa Midikennova ljepotica osvanula je u kampanju brenda za kosu 'Tresemme'. U kampanji ima glavnu ulogu, koja ju je smjestila na najpoznatije mjesto u New Yorku, Times Square. Helena uspjehe reda jedan za drugim.
Snimala je kampanje za najpoznatije svjetske brandove i časopise, a pojavila se i u filmu 'In Between Engagements'.
>>Jedna od naših najpoznatijih manekenki ljubi menadžera
>>Helena Šopar u New Yorku upisuje glumu, a uzor joj je Audrey Hepburn
Covjece koji photoshop. Lice kao porculanska lutka, a kosa usavrsena do plasticnosti. Mislim, svaka cast curi na uspjehu. Ali koja je poanta vise placanja manekenki kada su im tijela i lica po plakatima i naslovnicama toliko izmijenjena i doredjena da to vise nema veze s njima? Zasto jednostavno ne naprave, nacrtaju, kompjutorski neku cyber curu i stave to lice, crtez, na naslovnice umjesto fotografiranja zivih modela? Jeftinije, brze, isplativije.