Super Bowl nije samo sportski spektakl i svake godine publika s velikim nestrpljenjem očekuje glazbeni show tijekom poluvremena u kojem se uvijek pokušava napraviti senzacionalna glazbena predstava. Publika je i ove godine pozorno pratila ovaj show u kojem su sinoć nastupili Dr. Dre, Snoop Dogg, Eminem, Mary J. Blige, Kendrick Lamar i 50 Cent i ubrzo je na društvenim mrežama izdvojila trenutke koji nisu oduševili.
Dosta komentara bilo je vezano uz reklame koje su u velikoj mjeri bile reklame za kriptovalute, ali i ostale reklame bile su veliko razočaranje, navode u komentarima gledatelji. U vezi s reklamama publika je bila iznenađena i slavnim osoba koje su se pojavile u reklamama u poluvremenu Super Bowla i nije im jasno po kojoj su logici neke poznate osobe spojili u parove u reklamama.
Nije im jasno zašto se Brie Larson i Eugene Levy zajedno pojavljuju u reklami za Nissan, a primijetili su i pogreške te nedostatke koji se u ovakvoj superprodukciji, jednoj od najskupljih, ne bi smjeli događati. Pjevač Mickey Guyton, koji je pjevao nacionalnu himnu, pogrešno je označen kao Jhené Aiko koja je pjevala "America the Beautiful", a to je bila samo jedna od uočenih pogrešaka.
How you gonna be in the industry for that many years and fuck up your own lipsync.. 💀😂😂😂 #SuperBowlLVI #SuperBowl #lipsync pic.twitter.com/2h4xRDO295
— Nathan Dimoff 🏴 (@RealNateDimoff) February 14, 2022
Ono što je izazvalo najviše komentara i kritika jest izvedba 50 Centa koja je bila na playback, no reper nije dobro pratio riječi i sve je nasmijalo kako nije sinkronizirao usne s sa svojom pjesmom. Slično se dogodilo i Eminemu, i za njega su gledatelji na društvenim mrežama istaknuli kako je sinkronizacija bila poprilično loša.
I love how Eminem’s voice still plays when he pulls the mic away and stops rapping. Lip sync’d prerecorded audio.
— Rock (@Eaglebauer) February 14, 2022
Bro is on white, bro