Posljednje snimke koje je Cash prije svoje smrti snimao s producentom Rickom Rubinom, u vrijeme kad je ostao bez supruge June Carter Cash, bit će predočene javnosti na već drugome posmrtnom albumu iz serijala "American Recordings", čija su prva četiri dijela oduševila kritiku i publiku i Johnnyju Cashu pred kraj života donijela novu slavu i uspjeh koje je neosporno zasluživao.
Peti album, "American V: A Hundred Highways", izašao je kad je Cash već bio mrtav, a cijelu seriju će završiti album pod nazivom "American VI: Ain't No Grave", u prijevodu "Nema tog groba", koji je Cash snimao u žalosti zbog suprugine smrti, usto i te kako svjestan da se i njemu bliži kraj života.
Među pjesmama drugih autora naći će se i jedna Cashova skladba, "I Corinthians: 15:55", o poznatom citatu iz prve poslanice Korinćanima ("Smrti, gdje je tvoja pobjeda? Gdje je tvoj žalac?"), a ozračje odlaska može se čuti u Cashovoj verziji poznate oproštajne pjesme havajske kraljice Lili'uokalani, "Aloha Oe" i još jednoj Cashovoj skladbi "It Don’t Hurt Anymore" ("Više ne boli").
Ostale su pjesme naslovna Ain’t No Grave (uz Avett Brotherse), Redemption Day (Sheryl Crow), For The Good Times (Kris Kristofferson), Can’t Help But Wonder Where I’m Bound (Tom Paxton), Satisfied Mind (Hayes i Jack Rhodes), Cool Water (Bob Nolan) i Last Night I Had The Strangest Dream (Ed McCurdy).
S obzirom na reputaciju i integritet producenta Ricka Rubina, sigurno nije riječ o nekakvoj "mužnji krepane krave" i pokušaju da se na Cashu zaradi još malo gotovine, već o predstavljanju zadnjega umjetničkog izražaja čovjeka koji je i te kako dobro znao što je to smrt (koja mu se bližila), kao što je, dokazujući to bezbroj puta svojim glasom i svojim pjesmama, znao što je to život.