Dramatičnim bitom koji imitira otkucaje ljudskog srca i lijepom tugaljivom glazbom harfistice Doris Karamatić, koji su popratili reviju Sanje Jakupec, u četvrtak je u zagrebačkom Hypo centru počeo trodnevni modni događaj Dreft Fashion Week Zagreb. Baš poput Donne Karan ili Miucci Prade, i Sanja Jakupec svoju je reviju posvetila Japanu i strašnim posljedicama nedavnih potresa koji su pogodili tu zemlju. No za njezinu crveno-crno-bijelu kolekciju već sto puta viđenih inačica kimono krojeva teško je reći da je jednako dramatično odlična koliko je dramatično dobro počela.
Prve večeri svoju kolekciju nakita od plosnate čelične žice pokazao je i Ivan Midžić. Lisnate i raščupane forme koje oponašaju izgled prirodnih organizama izgledaju odlično. Njegov kiparski pristup oblikovanju nakita vidljiv je u dimenzijama, no čak ni "dozvola za nošenje oružja", koja je doslovno potrebna da bi se odjenuo pokoji komad, ne umanjuje njegovu senzacionalno hladnu skulpturalnu ljepotu.
Dizajnericu Abu Tomičić za njezinu zaigranu kolekciju nadahnuo je film "Čarobnjak iz Oza". No predimenzionirana bolera puf rukava i jahaće hlačice kao da je krojio Ludi Šeširdžija, što znači da je dizajnerica promašila film. Inspirirala ju je "Alisa u zemlji čudesa". Mračnu kolekciju od svile, gaze, pletiva i bambusa predstavila je španjolska dizajnerica Maria Escote.
Naša Ines Zrnc Gregorina osmislila je traper kolekciju sa zakovicama kojoj nisu pomogle ni maštovite kapice s natpisima Clean ili Fix. A šećer na kraju prve večeri bio je Jean-Pierre Braganza iz Londona. Kompleksno oblaganje tkaninama i "totalitarni" krojevi prikaz su njegova studija s naglaskom na besprijekornom krojenju. Ženu koju odijeva opisuje kao snažnu i neustrašivu. A u njegovoj odjeći, koja ima osobnost, ona takva i jest.