Večernjakova ruža

Redakcija RTL Direkta: Ponosni smo na nominaciju i sve naše Ruže

Foto: Matija Habljak/PIXSELL
1/6
30.01.2020.
u 07:00

Emisija “RTL Direkt” nominirana je u kategoriji TV emisije godine.

Redakcija RTL Direkta zaslužila je i ove godine nominaciju za Večernjakovu ružu u kategoriji TV emisija godina, a tko su ljudi koji su zaslužni za uspjeh i dobru gledanost te brojna priznanja ovoj emisiji, otkriva nam Mojmira Pastorčić koja je zadnja dva mjeseca zamijenila Zorana Šprajca na uredničkoj i voditeljskoj poziciji.

Nominacija za Večernjakovu ružu više nije novost za redakciju RTL Direkta, nadate li se još jednoj Ruži i koliko redakciji znače ove nagrade?
Jako smo ponosni na svaku nominaciju za Ružu. I na sve Ruže. I na to što je Šprajc velikom broju ljudi već godinama televizijska osobnost broj 1, i na to što žiri i publika misli da se svrstavamo među najbolje televizijske emisije. To je velik kompliment, i bit ćemo jako sretni ako opet dobijemo nagradu. Samo je možda bolje, u svjetlu prošlih godina, da ja Ružu ne primam u ruke.

RTL Direkt bez sumnje je jedna od vodećih informativnih emisija u Hrvatskoj. Kako nastaje jedna emisija, kad je najkritičniji dio dana?
Emisija nastaje timskim trudom. Preko WhatsAppa, na raspravi na kavi i na sastanku. Važne su dobre ideje. Da pokažeš kako je suludo lako kupiti kalašnjikov, da ispitaš znaju li političari engleski na prvi dan predsjedanja Unijom, a uoči sastanaka s europskim kolegama, da se na dan romskog jezika u prilogu govori romski, pitaš odrasle znaju li oni riješiti PISA test, a zgražaju se nad djecom, da zainteresiraš ljude za problem smeća i okoliša, makar to svi odbacuju kao dosadno. Važno je i kojim se temama baviti i kako tim temama pristupiti i tko će o tome govoriti i kako će novinar ispričati tu priču. Oni rade velik posao u jednom danu, naprave nekoliko stotina kilometara, obilaze sela i gradove, idu u Slavonski Brod, Split, pokrivaju sve, od politike do poljoprivrede. Velik posao rade i voditelj, urednik, producent i svi u redakciji. Sve moraju pratiti dobre grafike, zanimljive usporedbe, pogođeni komentari. Vrag je u detaljima, a kritično je cijeli dan.

Zbog zdravstvene situacije Zorana Šprajca morali ste sjesti u njegov stolac, jeste se sada već navikli na voditeljsku ulogu?
Vodila sam Direkt u dosta navrata u zadnjih godinu i pol dana. Ali nikad kao sada, gotovo dva mjeseca u komadu. Prihvatila sam tu odgovornost, navikla sam se na to da sam voditeljica emisije, navikla sam na izloženost, komentare i mišljenja. Ali ne mogu se naviknuti na naslove o “dragom” koji cijedi naranče i slično.

Koji momenti u 2019. su obilježili RTL Direkt, koje su emisije izazvale najviše reakcija?
Šprajcov okršaj s Plenkovićem je bio apsolutni hit. Gdje drugdje uopće možete vidjeti premijera u televizijskom studiju, a kamoli u takvom razgovoru? Teatar apsurda s Medom koji vodi emisiju. Gospodin Toni Selmani koji se usred razgovora ustaje i pokazuje vježbe. Škorin odgovor na pitanje o čudnim ljudima čudnog imena. Šprajc koji probava crve. Šprajcovi komentari uvijek izazivaju reakcije, ali i priče koje radimo. Recimo prilog Lade Marinović kad je ministre i zastupnike ispitivala o razdvajanju smeća. Nakon toga je bilo zanimljivih rasprava o tome kako se visokopozicioniranim dužnosnicima “supruge brinu za smeće”. Najveći posao ove godine je bio Direkt specijal, u povodu 15 godina emitiranja RTL Televizije. Imali smo velike priče o tome kako se Hrvatska promijenila, u smislu politike, stvarne i doživljene korupcije, vizura gradova, od fiksnih telefona do života na Instagramu. I ti su prilozi bili jako zapaženi.

Hoće li RTL Direkt išta mijenjati u ovoj godini i kakvi su rezultati gledanosti za prošlu godinu?
Stalno nešto mijenjamo. Potpuno smo promijenili vizualni identitet, imamo novi set s vizurama Zagreba noću, nalik američkim late night showovima. Drukčije boje i grafike, muziku. Jako su pozitivne reakcije ljudi na taj Direkt. 2.0. Dogodile su se i neke promjene unutar redakcije, imamo stalniju ekipu, nove novinare, producenticu. Trudimo se imati i novi sadržaj, mijenjati fokus. Stalno moraš smišljati nešto novo. Rezultati gledanosti su jako dobri, ali taj rezultat koji se prati zapravo je vrlo konzervativan pokazatelj stvarnosti. Jer računaš samo ljude koji točno u 10 i 15 gledaju. Godina je 2020., ljudi mogu gledati na kablu kad god hoće, na snimalici i na RTL playu. Šprajca na Facebooku prati 300.000 ljudi. To je kao još jedan televizijski kanal. Priče Direktovih novinara se čitaju na rtl.hr, dijele se i prate na društvenim mrežama, kao i razgovori u studiju. Šprajcovi se komentari prenose na portalima. Direkt živi i izvan televizije.

Tko će predstavljati redakciju na dodjeli Večernjakove ruže 20. ožujka u zagrebačkom HNK?
Reporteri Kristina Čirjak, Goran Latković i Lada Marinović, novinarka Laura Šiprak, producentica Tea Johman, urednik i novinar Petar Panjkota, Šprajc i ja. To su kao Oscari, svi idemo

Komentara 1

AN
ANNY
07:47 30.01.2020.

Sve čestitke, odlični ste. Redovito gledam, a ako ne mogu zbog obaveza, onda snimim. Želim vam puno uspjeha, a gosp. Šprajcu skori povratak. Odličan ste tim!

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije